Hatvanhatodik

25 5 0
                                    

-Hogy érted azt hogy nem? - állt fel Liam idegesen, és oda lépett Scott elé

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Hogy érted azt hogy nem? - állt fel Liam idegesen, és oda lépett Scott elé. De engem még mindig csak egy dolog érdekelt, hogy hol van Stiles.

-Liam néz rá, amilyen gyenge bele halna. - válaszolta Scott. Megráztam a fejemet. - Nem tudjuk mit tesz vele a higany, lehet hogy ez nem is higany, a harapás lehet hogy nem mentheti meg.

-Engem megmentett. - mondta Liam. Egyre idegesebb volt, de még kontrollálta a dühét.

-Az más volt, te kis híján lezuhantál. - vont vállat Scott.

-Megígérted, hogy megteszel mindent amit tudsz! - mondta Liam.

-Éppen ezért nem teszek olyat amivel megölném. Biztos van más... - ekkor elkezdett köhögni, és Theo oda dobta neki az inhalálóját.

-Menj oda Hayden-hez Liam, majd én megoldom. - mondtam, nem ellenkezett egyből oda lépett Hayden-hez, én pedig félre húztam Scott-ot. - Mi van veled? Egyre rosszabbul vagy, pedig pont neked kéne a toppon lenni. Hol van Stiles? Ő kitudna minket segíteni.

-Stiles kint van még a klinika előtt. - mondta. - Nevada, te tudtál arról ami Donovan-el történt?

-Igen Scott, tudtam, mert ott voltam. - válaszoltam.

-Ott voltál? - kérdezett vissza egyből. Bólintottam. - És miért nem állítottad le? - oda néztem Theo-ra egy pillanatra aki minket figyelt, és valahogy kezdett össze állni a kép, Theo mondta el neki, de biztos hogy valamit megváltoztatott a sztorin.

-Egy vágással a hasamon amiből ömlött a vér nehéz lett volna leállítani. - válaszoltam belenézve Scott szemébe. - Megakart ölni engem és Stiles-ot az a rohadék, és majdnem sikerült is neki Scott.

-De valamelyik boszi trükköddel biztos meggyógyíthattad volna magad! - lépett egy lépést közelebb. Ez nem tetszett nekem, túlságosan fenyegető volt a testtartása. Rátettem a kezemet a mellkasára és hátrébb toltam.

-Először is, ha még egyszer felveszel velem ilyen hangnemet Scott a jó istenre esküszöm megöllek. - kezdtem bele, és ő egyből vissza lépett még egy lépést. - Szerintem tudnod kéne hogy mit mondasz nekem, mert még a Mason-ös szólásodat sem bocsátottam meg. Másodszor pedig, nem értem a kiakadásodat amikor önvédelemből csinálta azt amit Stiles.

-Önvédelemből ölte meg Donovan-t? - kérdezte és egyből vissza jött az önbizalma mert vissza lépett ugyan abba a testtartásba amibe az előbb is. - Felismerhetetlenre verte szét Donovan arcát.

-Micsoda? Ezt mégis kimondta neked? - kérdeztem meglepetten, és ekkor Theo-ra nézett egy pillanatra. Elmosolyodtam, persze hogy ő volt. - Tudod Scott, végig kellene hallgatnod azokat akiket évek óta ismersz, itt Stiles-ra gondolok, és nem egyből levonni a következtetés hogy ő rosszat tett. Nem tudod az egész sztorit Scott a rohadt életbe! Majdnem meghaltam mert Donovan úgy gondolta hogy neki akkor, és ott kell bosszút állnia, nem amikor Stiles mellet többen vagyunk. - ekkor felhúztam a pólómat hogy megmutassam a sebemet, és amikor Scott ránézett egyből elkapta a tekintetét onnan. - Nekem ezzel kell élnem Scott, neked pedig azzal hogy elvesztetted a legjobb barátodat mert egy idiótára hallgattál! - nem tudtam már mit mondani, szóval kikerülve őt elhagytam a klinika területét. Nagyon esett az eső szóval gyorsan beszálltam a kocsimba és felhívtam Stiles-ot.

Teen Wolf (1-6) HUN Where stories live. Discover now