-Nagyon jó. Nem, nem, te előbb. - szólalt meg Stiles miközben aludt. Melissa rám nézett, és a homlokát ráncolta. Vállat vontam, ő pedig elmosolyodott. Mindketten a kórházi székeken ültünk. - Először én? - nevetett, majd elkezdett horkolni. Megforgattam a szemem és elmosolyodtam. A semmiből kinyílt Lydia szobájának az ajtaja és apám lépett ki. Hirtelen elkezdett velünk is foglalkozni, nem csak a másik családjával.
-Tévedtem, itt még szarkasztikusabb. -motyogta.
-Hogy van? - kérdeztem.
-Szerintem jól van. Egész éjjel itt voltál? - kérdezte.
-Egész hétvégén - válaszoltam. Egy hölgy odajött, hogy kiszedje a szemetet a Stiles mellett lévő kukából.
-Nagyon pajkos vagy. - motyogott Stiles és mosolygott. Megütöttem a karját és erre felébredt. Gyorsan felállt, és eltolta a léggömböt, amelyen az állt, hogy "gyógyulj meg". Apám ránézett, felvonta mindkét szemöldökét, majd elsétált mellettünk.
-Stiles, talán haza kellene menned. - javasoltam.
-Nem, jól vagyok, csak ennem kell valamit. - válaszolt és ásított.
-Ha tovább alszol ezeken a székeken, kitöröd a nyakad. - sóhajtottam. - A folyosó végén van egy automata. - említettem.
-Szóval mire várunk? - gyorsan felállt, és szinte rohanni kezdett a folyosón. Ránéztem a mellettem ülő lányra, aki aludt, és akiről még mindig baromi keveset tudunk. Annyit tudunk róla amennyit elmondott, a nevét és hogy kik a rokonai.
-Stiles. Nem futhatsz, ez egy kórház. - álltam fel, hogy kövessem őt. Nevada erre egyből kinyitotta a szemét.
-Hova mentek? - kérdezte.
-Automata, kérsz valamit? - kérdeztem, megrázta a fejét és vissza dőlt a falnak.
[...]
Mindketten az automata előtt álltunk, kivettem a táskámból 5 dollárt és betettem a gépbe.
-Reese's? - kérdeztem.
-Reese's. - válaszolta. Megnyomtam a gombot és vártam. A csokoládé elakadt. Többször megnyomtam a gombot, de nem működött.
-Várjatok majd én. - hallottuk meg Nevada hangját a hátunk mögül, és következő dolog amit láttunk hogy a cukrok és csokik 90%-a leesik, és Stiles egyből próbálta a legtöbbet kiszedni.
-Király, ingyen cukrok. - Stilesnak bragadt a keze, és nem ez volt a legviccesebb az egészben hanem az hogy el is borult a gép. Természetesen majdnem rá, de Nevada miatt ez nem történt meg. Mind hárman elkezdtünk futni hangosan nevetve. Amikor Lydia szobájának közelében voltunk, egy éles fájdalmat kezdtem el érezni a fejembe, oldalra néztem és Nevada is érezhette.
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...