-Jól vagy? - kérdezte Derek leguggolva elém. Amióta elmentek a többiek én ott ültem, és meg sem mozdultam. Túl sok mindenen járt az agyam, és nagyon nagy zaj volt a fejemben.
-Nem. - mondtam. Derek megfogta a kezemet, én pedig ránéztem. - Nem tudom mit csináljak Derek, egyszerűen nem tudom. Meg akarom menteni Stiles-ot, de mellette meg akarom ölni a nogitsunét, és a kettő egyszerre nem fog menni.
-Megoldjuk Nevada, ne aggódj. - szorított rá a kezemre. Peter belépett az ajtón, és amikor meglátott engem egyből ide sietett hozzám.
-Mi történt? - kérdezte, és leguggolt Derek mellé.
-A nogitsune történt. - mondta Derek. - Miért nem mész fel aludni Nevada, rád fér a pihenés. - bólintottam és mind felálltunk. Peter felkísért a szobámba, és megvárta míg elalszom. Lehet, hogy nem volt a legjobb apa amikor hozzá kerültem, de most legalább próbálkozik.
[...]
Derek ébresztett, azzal hogy meg van Stiles és mennünk kell Scott-ékhoz. Gyoran felöltöztem és elindultam hozzájuk, Derek azt mondta még megnéz valamit és megy ő is. Mikor megérkeztem Stiles már a kanapén volt és éppen adtak be neki valamit amikor is neki ugrott Aiden-nek, de egy pillanat alatt leállt és a kezei maga mellé estek. Mint kiderült kanima mérget adtak be neki.
Ezután jött a fekete leves, valamit csinált Ethan-nel, és ő a suliban volt. Aiden egyből elment hozzá. A rohadék nogitsune meg csak nevetett az egészen.
-Bírom az ikreket, hirtelen haragúak, tombol bennük a gyilkos ösztön, szórakoztatóbbak mint ti bakemonók a világ megmentésével. - mondta a nogitsune.
-Doki, ha a testét megbénította akkor a szája hogy maradt ki? - kérdezte Melissa. A doki elővett egy tekercs ragszalagot majd abból letépett egy darabot és ráragasztotta Stiles szájára. A nogitsune tompán üvöltött egyet, mivel rajta volt a ragasztó a száján nem tudott hangosabban.
Lydia, Scott és a doki kimentek a konyhába addig én és Melissa itt maradtunk Stiles-al hogy kitisztítsuk a sebét, és bekössük. Ekkor a nogitsune elkezdett sírni, de valahogy ez nem hatott meg.
-Stiles? - kérdezte Melissa, mire az bólintott. Melissa levette a szalagot a szájáról, mire a nogitsune abba hagyta a sírást.
-Most komolyan Melissa? Egy könnycsepp? Ennyi az egész? Ne már, nem lehetsz ennyire gyenge. - mondta. - Mi lesz amikor Scott megtudja az igazat?
-Hogy? - kérdezett vissza Melissa. Ez a rohadék csak játszik mindenkivel, és most Melissa-t akarja felhúzni azzal hogy Stiles tudott valamit amit mi nem.
-Amikor rájön, hogy miért hagyta el az apja. - ránéztem Melissa-ra aki meglepve nézett rá Stiles-ra.
-Na jó, ebből elég volt. - a nogitsune rám nézett, én pedig felemeltem a jobb kezemet. - Ad somnum. - Stiles kidőlt, és Melissa vissza rakta rá a tapaszt. Ránéztem.
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...