-Nevada! - szólított meg Ethan a szekrényeknél, ránéztem. - Szia!
-Szia! - köszöntem, és kinyitottam a szekrényemet, majd beraktam az egyik könyvemet.
-Lehetne egy kérésem? - kérdezte.
-Mit szeretnél? - kérdeztem vissza. Beraktam a táskámat is a szekrénybe, és utána kivettem egy füzetet.
-Nálatok van áram, ugye? - ránéztem miközben becsuktam a szekrényemet, majd bólintottam. Az áram kimaradás miatt, sehol sincsen áram, ez alól persze vannak kivételek, mint például a mi lakásunk, mivel nekünk voltak tartalék generátoraink.
-Van. - válaszoltam. - Miért?
-Danny tartott volna egy halloween bulit idén, csak az áram szünet miatt lemondták. - bólintottam, hogy folytassa, de már tudtam mire akar kilyukadni. Arra, hogy tartsuk nálunk a bulit. - Az lenne a kérésem, hogy nem lehetne, hogy a buli helyszíne a ti lakásotok legyen?
-Figyelj, megoldható, de nektek kell berendezni a helyet, mert én nem fogom. Illetve az utána lévő takarítást is ti csináljátok. - mondtam, mire bólogatni kezdett. - Megkérdezem Derekéket, és utána írok.
-Nagyon köszönöm. - mosolyodott el és megölelt. Ethan volt a kedvesebbik iker, és Aiden pedig a bunkó, mondjuk látszik Ethan-ön hogy Scott miatt változik, de szerintem maga miatt is.
[...]
Megpróbáltam felhívni Derket, de nem vette fel egyáltalán, és ugyan ez volt Peter-rel. Senki nem vette fel, szóval csak annyit mondtam Ethan-nek hogy jöjjenek át. Ha ezt megtudja Derek, meg fog ölni.
Mason megölelt hátulról, én pedig elmosolyodtam majd felé fordulva megcsókoltam. Danny és a többiek elkezdték felszerelni a helyet lámpákkal, és minden féle színes cuccal ami neon lesz majd ha fel lesznek kapcsolva a lámpák.
-Mit is mondtatok, hol van most a tulaj? - kérdezte Danny. Ekkor az ikrek rám mutattak, én pedig elmosolyodtam.
-Nem én vagyok a tulaj, de itt lakok. - mondtam. Danny megvonta a vállát.
-Az lényegtelen, köszi Nevada hogy itt tarthatom a bulit. - mondta Danny elmosolyodva.
-Nincs mit. - mondtam.
[...]
A zene hangos volt, az emberek meg idegesítően nekem jöttek, de izgalmas volt, mert még sose buliztam. Mindig az erőmmel, meg a többiekkel voltam elfoglalva, és sosem azzal hogy elmenjek bulizni a barátaimmal, mert nem is nagyon voltak.
Éppen az egyik lánnyal táncoltam, mivel Mason elment nekünk innivalóért.
Körbe néztem és megláttam Isaac-et és Allison-t bejönni az ajtón, és utánuk Scott-ot és Kirát.Megjelent mellettem egy srác és átkarolt, de én lelöktem a vállamról a karját. Ezt megismételte egy párszor,de mindig ugyan az volt a válaszom, lelöktem a karját.
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...