Hetvenhatodik

52 6 0
                                    

-Stiles, lépcsős átjáró amelyen az állatok nem, de az emberek átmászhatják a kerítést

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

-Stiles, lépcsős átjáró amelyen az állatok nem, de az emberek átmászhatják a kerítést. - magyarázta Scott, össze néztünk és megráztam a fejemet.

-Hát azt hiszem hogy nekünk nem ez a Stiles kell. - mondtam és vissza néztem a laptopra. Kell lennie valaminek Stiles-ról.

-Malia hátha talált valamit. - vont vállat Scott. Elmosolyodtam és ekkor Lydia megrázta a fejét.

-Próba dolgozatokat ír. - szólalt meg Lydia. Hátra dőltem a székemben és vettem egy mély levegőt. Julie belépett a terembe én pedig egyből ránéztem és elmosolyodtam.

-Mehetünk? - kérdezte. Bólintottam és felkaptam a táskámat és ekkor meghallottam egy farkas üvöltést, Scottal össze néztünk. Malia.

-Megoldod? - kérdeztem mire bólintott és Lydiával elindultak. Julie-val elindultunk hozzánk, még mindig nem jöttem rá hogyan tudnám vissza szerezni a bátyámtól az erőmet, annyit tudtam hogy New Orleans-ban vannak, de azt nem tudtam hogy hol is pontosan és Izzy sem tudott segíteni mert kitörölte az emlékeit arról hogy hol is van a hely.

Ahogy haza értünk kaptam egy üzenetet Rory-tól hogy nagyon rosszul érzi magát, és nem akarja hogy Lydia meg az anyja rájöjjenek ezért egy kicsit átjönne hozzánk. Persze egyből belementem, amíg nem ért ide addig Julie-val próbáltuk megtalálni Enoch-ot a térképen, de nem nagyon akart sikerülni, amikor Rory megérkezett hozzánk abban a pillanatban elindult a vérem a térképen és Beacon Hills-nél állt meg, egy régi gyár épületnél. Itt vannak Beacon Hills-ben? Julie-val össze néztünk.

-Mi az, találtatok valamit? - kérdezte felpattanva az ágyamról Rory, de ahogy elindult elszédült és vissza kellett ülnie az ágyamra. Elkezdett rezegni a telefonom, de nem nagyon tudtam törődni vele mert Rory nagyon rosszul volt.

-Julie vedd fel a telefonomat! - néztem rá egy pillanatra és oda léptem Rory-hoz. - Kérsz vizet, vagy bármi mást?

-Nem, egy pillanat és jobban leszek. - vett egy mély levegőt és lehunyta a szemét. Julie letette a telefonomat az asztalra és ránk nézett.

-A sheriff köthető Stileshoz. - mondta. - Scott hívott, azt akarja hogy menj oda a sheriff házához.

-Oké, mindjárt indulok. - mondtam rá se nézve, Rory-t bámultam aki még mindig lehunyt szemmel ült előttem. - Rory, végig tudom vezetni ezen az igén Julie-t, de nagyon rizikós számodra.

-Nem kell, majd ha vissza szereztük az erődet, azt akarom hogy te csináld. - nyitotta ki a szemét és rám nézett. - Kihúzom addig, ne aggódj.

-De igen is aggódom. - simítottam végig a karján elmosolyodott és megölelt. Hiányzott már a legjobb barátnőm, sok dolog volt amit meg akartam vele beszélni az alatt az egy év alatt és most hogy végre itt volt mindent meg is tudtam vele beszélni, és nem akartam elveszíteni őt, ezért is akartam végig vezetni Juliet az igén, hogy biztosra megmentsük őt, lehet hogy elkésünk és mire vissza szerzem az erőmet addigra Rory meghal. Rohadtul nem akartam hogy ez történjen, szóval minél előbb vissza kellett szereznem az erőmet, de közben rá kellett hogy jöjjek hogy mi az a Stiles, vagy inkább ki.

Teen Wolf (1-6) HUN Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang