Isaac megkért rá hogy menjek ki vele sétálni amíg Nevada és Derek beszélgetett. Amikor kimentünk a helyiségből, egy tíz percig biztos hogy nem szólalt meg egyikünk se.
-Tudod - szólalt meg elsőként és megállt, így én is megálltam és szembe fordultunk egymással. -, te más vagy mint a hülye barátaid.
-Kevésbé dilis? - kérdeztem, és elindultunk újra.
-Az is, de inkább az emberekkel körülötted. - mondta. - Te nagyon kevés emberben bízol, nem úgy mint Stiles vagy Scott. Ők mindenkinek akarnak segíteni, de te csak annak aki tényleg megérdemli.
-Nem is ismered őket. - keltem egyből a barátaim védelmére. Lehet hogy most össze vesztem Scott-al, de akkor is az egyik legjobb barátom, és ezt semmi nem változtathatja meg.
-Nem, de téged megszeretnélek. - mondta mikor oda értünk a bejárathoz. - Úgy is jössz nekem egy randival, mi lenne a jövő héttel?
-Nem tudom még Isaac. - mondtam. - Ha elmúlik ez az egész hülyeség, akkor megbeszélhetjük a randit, oké? - Isaac bólintott. Nevada és Derek pont ekkor jöttek ki.
[...]
Amikor végig mentem a folyosón minden baromi csendes volt, senki nem volt sehol. Sokszor álmodom ezt hogy csendes a folyosó az iskolában, de erről tudtam hogy nem álom volt, csak szimplán még nem nagyon volt bent senki a suliban, korán jöttem be, nem akartam az óráinkon kívűl Scott-al találkozni.
Valaki megfogta a kezemet és amikor oldalra néztem hogy megnézzem ki az Erica volt mellettem aki belökött az egyik raktárba és rám zárta az ajtót.
-Amíg nem szexeltek, nem engedlek ki titeket. - kiáltotta be. Mi? Nem szexelünk? Kivel? Mikor körbe néztem a lámpáért már fel is kapcsolta valaki, és az a valaki Isaac volt, dühös volt. Oda lépett mellém és elkezdte ütögetni az ajtót.
-Erica engedj ki, ez nem vicces! - kiabálta.
-Fél óra múlva vissza jövök, csak vicceltem a szexel, egy csók is megteszi. - hallottuk a hangját. Ránéztem Isaac-re aki neki döntötte a fejét az ajtónak.
-Baszd meg Erica! - mondta. Hátra nézett rám és háttal neki dőlt az ajtónak. - Nem kell megcsókolnunk egymást, majd azt mondjuk neki hogy volt csók, elhiszi.
-Oké. - mondtam és leültem a földre, és neki dőltem a szekrénynek amin a takarító cuccok voltak. Nem gondoltam volna hogy Erica ezt meg fogja csinálni, teljesen meglepett.
-Kérdezhetek valamit? - kérdezte.
-Már megtetted. - mondtam és elmosolyodtam, ő is mosolyogni kezdett és leült velem szemben.
-Derek megkérdezte tőled hogy a falkájába akarsz tartozni? - kérdezte Isaac. A mosoly eltűnt az arcomról. Honnan tudta? Derek egy hete rákérdezett hogy nem akarok a falkájához tartozni, persze nemet mondtam. De akkor még nem tudtam hogy allergiás vagyok a vérfarkas harapásra. - Szóval igen. És ahogy látom nemet mondtál. Miért?
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...