Tizenkilencedik

106 7 0
                                    

-Lydia, ígérd meg hogy nem szólsz senkinek a dologról

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Lydia, ígérd meg hogy nem szólsz senkinek a dologról. - szólalt meg Allison. Éppen az ő háza előtt voltunk.

-Jól van megígérem hogy nem szólok semmit, ha elmondjátok mi a fene történt. - mondta.

-Elég bonyolult dolog. - szólaltam meg.

-Miért van az hogy csak én nem tudok semmiről? - kérdezte és hátra dőlt az ülésben. - Miért volt ott Derek? Hova ment Jackson, és mi van Erica-val? Ne hazudjatok!

-Figyelj, nem beszélhetsz még erről a kevésről sem. - mondtam. Allison bólintott. Nevada pedig csak előre figyelt.

-Oké, nem beszélek arról, amit amúgy sem tudok. - mondta. Ekkor Allison rám nézett, mindenki tudja hogy be kell avatnom őt is, van valami az ő vérében ami őt is olyanná teszi mint engem. Lehet hogy ő immunis én pedig nem, lehet hogy ez ilyen iker dolog.

[...]

Mikor beléptünk a házba anyánk nem volt otthon, vagy csak nem volt ébren. Lydia felszaladt a szobájába Nevada pedig csak neki dőlt a falnak amíg én levettem a cipőmet.

-El kell neki mondanunk. - mondtam. Megrázta a fejét.

-Még nem. - mondta. - Hidd el még nem jött el az ő ideje. - ekkor Prada ide jött hozzám, és Lydia is lejött.

-Kiviszem őt. - mondta. Bólintottam és kimentek az udvarra. Nevada és én felmentünk a szobámba.

-Miért nem mondhatom el neki? - kérdeztem. Nevada elfeküdt az ágyamon, és pedig leültem az ágyamra.

-Mert még nem áll készen. - mondta. Lecsúsztam a székemről a földre, nekem ez már túl sok. Olyan szinten elfáradtam a mai napra hogy képes lennék itt helyben elaludni egy helyben. - Hogy érzed magad?

-Fáradtan. - mondtam. - Isaac elhívott randizni, és bele egyeztem.

-Szét vertem a fejét. - jelentette ki. Elnevettem magamat és ránéztem. - Örülök hogy elhívott randizni, de annak nem hogy ő hívott el. Mondjuk úgy hogy ő rossz fiú. - mondta.

-Azért egyeztem bele a randiba mert elvettem a telómat, és Deaton hívott. - mondtam.

[...]

-Nektek teljesen elment az eszetek!? - kiáltotta el magát Nevada és bele ütött az egyik fába. Ekkor Stiles hátra lépett.

-Szeretném megtudni hogy mi ütött a fejetekbe amikor leírtátok ezt az üzenetet az apjának?! - én is ideges voltam erre a két hülyére. - Jackson 11 éve nem mondta szüleinek, se senkinek hogy szereti, ezt még Lydia is elmondta nekem.

-Basszus! - szólalt meg Stiles.

-Basszus?! Istenem így bízzuk a nők dolgát a férfiakra. - Nevada neki dőlt annak a fának amit először megütött. - Egy nagyon kicsi kell ahhoz hogy pofán csapjalak téged Stiles. - ekkor megjelent Allison, és ki volt fulladva, futott.

Teen Wolf (1-6) HUN Where stories live. Discover now