Hatvannegyedik

24 4 0
                                    

-Hayden, Nevada vagyok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Hayden, Nevada vagyok. Tudom hogy félsz, de had segítsünk. - hátra néztem Scott-ra.

-Hallom a szívverését, tökre ki van, mi történt? - kérdezte Scott Liam felé fordulva, ezért én is így tettem, de éreztem hogy Stiles engem bámul, még mindig nem tudom hogy mit akart mondani az állatorvosi rendelőnél.

-Eleinte nem volt semmi, de mire megírtam az sms-t bezárkózott. - mutatott az ajtóra Liam.

-Miért? - kérdeztem.

-Nem tudom. - vont vállat.

-Biztos hogy kiméra? - kérdezte Scott, mire Liam ismét megvonta a vállát.

-Hallott valami olyasmit, hogy javul az állapotod. - mondta.

-Jó ez tényleg durva. - szólalt meg Stiles és oda lépett az ajtóhoz. - Hayden, Stiles vagyok a nővéred az apámmal dolgozik az őrsön. Nyisd ki az ajtót bízhatsz bennünk. - de még erre sem reagált a lány. Egy dolog jutott eszembe, ami tényleg egy most vagy soha ötlet volt.

-Szeretnénk beavatni. - eközben Scott-ra néztem aki bólintott, szóval velem van. - Szemtől szembe, nyisd ki az ajtót, vagy kénytelen leszek betörni. - mikor rájöttem mit mondtam egyből vettem egy mély levegőt, és ekkor megéreztem a derekamon egy kezet, Stiles. - Megértjük ha nincs kedved beszélni, vagy ha nem hiszel nekünk, de tudnunk kell hogy jól vagy. - ekkor hátrébb léptünk, és én Stiles mellkasához préselődtem. Scott közelebb lépett az ajtóhoz és ekkor Hayden kinyitotta az ajtót, és amikor megláttuk őt mind meglepődtünk. Hayden szemei világítottak, ő is egy kiméra volt aki átváltozott.

-Hiszek nektek. - szólalt meg Hayden.

[...]

-Otum adnarvet estnavit atim. - tettem rá a kezemet az ajtóra, ez volt az utolsó előtti ajtó amit lezártam a suliban, ezt senki nem tudja átlépni, illetve Parrish elhozott három jelzavarót az őrsről és átalakította őket, nem biztos hogy bejön, de nincs jobb ötletünk. Elővettem a telefonomat és megnéztem hogy kik írtak nekem, Stiles.

Stiles: Gyere a klinikához, itt van Theo is.

Ránéztem a húgomra aki nem látta az üzenetet de látta rajtam, hogy mennem kell. Megkérdeztem tőle hogy tudja a varázsigét, vagy mondjam el újra, de tudta, szóval itt hagyhattam őt. Tudom hogy ha egy boszorkány is itt van akkor Hayden nagyobb biztonságban lesz, láttam Izzy-n hogy féltékeny arra ami Liam-nek és Hayden-nek van most, de nem tudott ellene mit tenni.

Elhagytam a suli területét és odavezettem a klinikához, ahol már itt volt Stiles Jeep-je és láttam ahogy két fiú beszélgetett a kocsiban. Kiszálltam, és oda mentem majd bekopogtam az ablakon, Stiles ide nézett és egyből kiszállt a kocsijából Theo-t ott hagyva.

-Mi az? - kérdeztem.

-Theo tudja Donovan-t. - suttogta. Közelebb lépett hozzám mikor ezt mondta, de Theo minket figyelt szóval ránéztem egy pillanatra majd vissza Stiles-ra. - Ő ölte meg tegnap Josh-t.

Teen Wolf (1-6) HUN Where stories live. Discover now