-Malia szállj már le róla! - mentem közelebb, Scott és Liam leszedték Theoról Maliat és a falhoz tolták. - Mégis ki hozta vissza ezt a seggfej?
-Én voltam. - szólalt meg Liam.
-Vissza kerül a föld alá, szóval mindenki lassítson le. - mondta Scott. Bólintottam, és közelebb mentem hozzájuk.
-Nem kerül! - ellenkezett egyből Liam. Mi a fene van vele? Ő is utálja Theot. Egy emberként néztünk rá Liamre. - Emlékszik Stilesra.
-Scott is emlékszik rá, Lydia, Nevada, Rory és még én is emlékszem rá. - mondta Malia. Ránéztem Theora aki próbált felülni.
-A rém doktorok ismerték a vadhajszát, segíthet. - próbálta védeni őt Liam, de nem volt nagy sikere Scottnál és Malianal.
-Ti nem úgy emlékeztek rá, nektek nincsenek vissza térő emlékeitek, nem emlékeztek a hangjára, minden emlék kiesett róla. - szólaltam meg. - Utálom Theot, pontosan úgy ahogy ti, de ő a föld alatt, őt nem érte ez az egész, minket igen, de titeket sokkal jobban. Azt mondom tartsuk meg, de csak addig amíg le nem győzzük a hajszát.
-Majd én felelek érte, Noshiko nekem adta a kardot. - mutatta fel a kardot Liam.
-Anyu meg apu megint veszekszik. - szólalt meg Theo. Megforgattam a szememet.
-Fogd be! - szólt rá egyből Scott meg Liam. Hayden oda lépett Liam mellé.
-Értjük amit mondasz, ha bepróbálkozik vissza küldjük a bőrváltókhoz. - szólalt meg Hayden. - Addig is viszont...
-Nem! - szólt bele a mondandójába Scott. - Vissza külditek, most!
-De most Liamnél van a kard. - szólalt meg ismét Theo.
-Fogd be! - szóltunk rá egyszerre. Liam és Scott félre vonultak, Malia pedig elindult Theo felé, de Haydennel elé álltunk.
-Mit akarsz csinálni? - kérdeztem.
-Egyértelmű, megölni. - vont vállat és megakart kerülni, de vissza toltam.
-Húzás innen kifele, mind a ketten. - mondtam a két lányra nézve. Hayden megvonta a vállát és kiment a nappaliba Malia viszont nagyon nem akart. - Malia, menj ki! - morgott egyet majd leült Hayden mellé. Ránéztem Theora.
-Hogy van a húgod? - mosolyodott el.
-Ne feszegesd a határaimat! - léptem közelebb hozzá. - Nem azért akarlak itt tartani hogy téged védjelek meg, Stilest és a húgomat akarom vissza kapni, ennyi. Utána oda küldd téged Liam ahova akar.
-Tudom hogy vegyesek az érzéseitek velem kapcsolatban, de más nem segíthet megállítani őket. - nézett rám. Elmosolyodtam.
-Nekem nem vegyesek az érzéseim, pontosan tudom hogy mit érzek veled kapcsolatban Theo, gyűlöllek, majdnem meghaltunk miattad. - vontam vállat és leguggoltam hogy egy szintben legyünk. - Most nagyon figyelj, ha bepróbálkozol valami viccessel, megöllek Theo, és nem fog érdekelni hogy megváltozik a szemem színe.
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...