Nyolcvanhetedik

19 2 0
                                    

-Kedveltem Brett-et

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Kedveltem Brett-et. - szólaltam meg mikor Enoch átölelt. - És a húga, nagyon kedves lány volt.

-Minden rendben lesz, ne aggódj. - mondta. - Szóval mindenki ellenünk fordul, és vissza tért egy vadász aki Scott halott barátnőjének a nagyapja, és már megakart titeket ölni egyszer, és most megint ugyan ezért van itt.

-Igen, de nen csak minket akar megölni, minden természetfelettit Beacon Hills-ben. - engedtem el, Faye belépett a szobámba Tony-val a karjaiban.

-Szóval most kellene menekülnünk, nem? - kérdezte Faye, lassan bólintottam, annyiszor elakartam őket küldeni már mert veszélyben voltak, de most tényleg abban voltak.

-Faye, magaddal kell vinned a húgomat is. - mondtam egyből Izzy-re gondolva, mire megjelent ő is az ajtómban.

-Nem, tudok segíteni Nevada! - rázta a fejét miközben belépett a szobámba, a mondata végén ránézett Faye-re. - Viszont nektek le kell lépnetek, már holnap.

-Beszélek apámmal, ő eltud titeket rejteni. - mondtam, majd rámutattam a húgomra. - És te is mész velük. - álltam fel a telefonomért nyúlva, de megjelent a telefonom körül a fekete köd, majd amikor ránéztem Izzy-re akkor már a kezében volt a telefonom.

-Nem. - mondta. Lehunytam a szememet, biztonságban kell őt tudnom.

[...]

-Megölte őket, Beacon Hills új vadásza. - tette le az asztalra tőrt ami tegnap Scott hasába fúródott. - A pokolkutyánál azt hittük mázlija van, hogy egy kezdővel van dolgunk, de most már tudjuk hogy akárki legyen is, van egy mentora.

-Gerard. - hunyta le a szemét Rory. - Az a seggfej nem tudna meghalni végre? Elvégre elég öreg már hozzá.

-Az én hibám. - mondta Argent. - Én engedtem szabadon.

-Semmit sem tehetett. - mondta Lydia.

-Kinyírhatta volna. - vont vállat Rory, Malia pedig hevesen bólogatni kezdett. Ránéztünk. - Csak mondom.

-Nem vagyunk hóhérok. - nézett rá a testvérünkre Lydia.

-Csak háború idején. - mondta Malia.

-Kössünk békét velük. - mondta Scott, egyből felhorkantottam.

-Gerarddal? - kérdeztem. - Szép álmok Scotty fiú.

-Tudjátok mi vár ránk. - vont vállat Scott, Rory pedig bólogatni kezdett. - Ugyan úgy hivatkozunk rá.

-Háború. - szólalt meg Argent.

-Hogy állíthatnánk meg egy háborút? - kérdezte Malia.

-Egyezkedjünk. - vont vállat Argent.

-Jó, találkozunk Gerarddal, kiderítjük hogy mit akar mielőtt elszabadul a pokol. - hadarta Scott.

Teen Wolf (1-6) HUN Where stories live. Discover now