-A rohadt életbe! - hallottam meg a húgom hangját, és ekkor belépett a konyhába. - Nevada, most már komolyan be kéne vállald azt hogy egy kis időre elvegye Faye az erődet.
-Megmondtam hogy nem fogom bevállalni Izzy, és te is tudod hogy miért. - néztem rá. Mögötte megjelent Faye és a kicsi Tony, aki éppen járni tanult és Faye határozottan rá volt tapadva a kis srácra. - Na a kedvenc unoka tesóm is köztünk van, szóval rekesszük be ezt a beszélgetést.
-Az egyetlen unoka testvéred. - nézett rám Faye, és ekkor Tony majdnem elesett, de könnyen vissza nyerte az egyensúlyát. - Igaza van a húgodnak - kapta fel Tony-t -, tudom hogy félsz Nevada, de ugyan úgy vissza tudjuk rakni az erődet beléd, mint Rory-ba a farkas erejét. Egyszerű.
-Ti is tudjátok hogy nem bírnám ki. - néztem rá Faye-re aki leültette a székébe Tony-t. - És mi van akkor ha nem sikerül vissza rakni belém az erőmet?
-Sikerülne, mert nem a legnehezebb varázslat. - lépett be a konyhába Julie is. - Az ulfhednáros ige, na az egy nagyon nehéz varázslat.
-Igen, három boszi is megadta a biztosítékot arra hogy menni fog. - mondta Faye. Megráztam a fejemet és felálltam.
-Ennek nagyon örülök. - mosolyodtam el, és hátat fordítva nekik elhagytam a konyhát. Persze hogy féltem, a boszorkány felem van velem a legrégebb óta, ha azt elveszik tőlem akkor nem marad semmim. Szerettem boszorkány lenni, az önbizalmam abból fakadt, és ha az elvenné tőlem valaki akkor nem élném túl.
[...]
-Figyelj Nevada - lépett be a szobámba Faye. -, ha nem lenne meg a boszorkány feled akkor is ugyan az az ember lennél, egy nagyon kemény nő aki sok szaron ment végig és még mindig itt van. - elmosolyodtam. Szeretem Faye-t, és tudom hogy jót akar nekem. - A te érdekedben lenne jó ha kicsit megszabadítanánk az erődtől.
-Tudom. - ültem fel.
-Engem nem érdekel más Nevada, csak az hogy te és a lányok meg Tony biztonságban legyen. - mondta. Lehajtottam a fejemet, tudtam hogy ez lenne most a helyes, és nem akartam bevallani magamnak, egyáltalán.
-Oké, csináljuk. - mondtam. Bele kellett mennem, már lassan három hónapja győzködtek, és eddig 12 áramkimaradást csináltam csak a környéken, és ezen kívül még ötöt a suli környékén
-Tényleg benne vagy? - kérdezte meglepődve.
-Igen, csak csináljuk gyorsan. - mondtam. Ekkor Faye oda lépett a polcomhoz és elvett onnan egy fa dobozt.
-Mint kiderült nem csak azt a dobozt csinálta Deaton a nemeton fájából amibe a nogitusnét zártátok, vagy amelyikbe Rory vérfarkas ereje van benne, volt egy harmadik is, nemrég adta oda nekem Deaton. - magyarázta. Bólogattam, és a kezem elkezdett remegni, féltem és ez a világításon határozottan meglátszott. - Ne aggódj, jó kezekben vagy. - fogta meg a kezemet és rászorított.
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...