Hetvenedik

25 4 0
                                    

-Négy lépés, bejutunk az eichen-be, majd a zárt részlegre, fogjuk Lydiát és kijutunk

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

-Négy lépés, bejutunk az eichen-be, majd a zárt részlegre, fogjuk Lydiát és kijutunk. - magyarázta Stiles. Itt volt mindenki, a húgom, Julie, Malia, Kira, Liam, és a csapatból már csak Rory hiányzott.

-Mindezt úgy hogy közben az utunkat állják az ápolók, az őrök, az elektromos zárak, és a madárberkenye. - mondta Scott.

-Négyen tudunk csak bejutni Lydiához, Stiles, Julie, Izzy és én. - szólaltam meg. Scott és Stiles bólintott.

-És mi a tervetek? - kérdezte Malia, Stiles elővette a belépőkártyát amit ellopott az egyik ápolótól.

-A múltkor loptam egy ápolótól, de semmi haszna, minden este új kódot kapnak. - mondta Stiles. Lehunytam a szememet.

-Akkor meg mire jó? - kérdezte Kira. Ránéztem Stiles-ra aki letette a pultra a kártyát.

-Türelem. - mondta Stiles.

-Csak is akkor tudjuk kihozni Lydiát ha működni fog a kártya. - mutatott a kártyára Scott én pedig bólintottam.

-Hogy csináljuk? - kérdezte Liam. Ránéztem Liam-re, ha nem szakítjuk félbe a fiúkat akkor el is tudják mondani.

-Türelem. - szólaltunk meg egyszerre Stiles-al, összenéztünk és utána ő gyorsan felénk fordította a laptopját.

-Figyeljetek, lehúztam a kártya történetet, két hete volt egy részleges áram kimaradás. Újra indult a rendszer, és minden kártya vissza állt az eredeti számra. - magyarázta Stiles.

-Vagyis ha lesz még egy reboot akkor minden kártya vissza áll az eredeti számra. - mondta Liam, és Stiles bólintott.

-És hogy lesz áramkimaradás? - kérdezte Kira.

-Ez rád vár. - mondta Scott. - De nagyon figyelned kell arra hogy ne okozz teljes áram szünetet. Arra gondoltunk, hogy veled mehetne Izzy, mert ott fixen nem lehet semmi baja. - a mondat végére rám néztek. Még Izzy is az engedélyemre várt, tudtam hogy ha Kirának segít akkor nem lehet semmilyen baja, de az ő ereje nem olyan mint a miénk.

-Nem, Julie-nak kéne menni Kirával. - mondtam és ránéztem a lányra. - Izzy ereje nem olyan mint az enyém és Julié, ha baj van akkor Julie meg tudja szüntetni az áram kimaradást.

-Oké, akkor Julie megy Kirával. - bólintott Stiles.

-Gépház ott van a recepció mögött. - mutatott az alaprajzon arra részre Scott. - Az itteni fő vezeték látja el árammal az egész helyet.

-Oké, csak annyi gáz, hogy nem tudom mit tegyek. - mondta Kira.

-Még tudsz gyakorolni. - néztem rá, mire mindenki bólintott egyet.

-Tegyük fel, hogy nem lesz gond, ha mindez össze jön is, hogy jutunk be a zárt részlegre? - kérdezte Izzy, ránéztem a fiúkra.

-A rendszer 5 perc alatt áll fel, tehát öt percünk van amíg nem működnek a riasztók. Menni fog! - magyarázta Stiles.

Teen Wolf (1-6) HUN Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz