Hetvenegyedik

25 4 0
                                    

-Patere

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Patere. - szólaltam meg és ekkor az ajtó leesett a földre, Stiles és Theo rám néztek, ezután elindultam előre, de rohadtul nem tudtam merre mehetnék.

-Nélkülem úgy sem találjátok meg! - szólalt meg Theo, Stiles ide lépett mellém én pedig hátranéztem.

-Akkor indulj meg! - mondtam, Theo elindult és befordult az egyik folyosóra, követtük őt. Stiles megfogta a kezemet miközben rohantunk Theo után. Odaértünk egy rácshoz és ekkor Theo megállt.

-Mit akarsz cserébe? - kérdezte Stiles, rám nézett Theo, majd vissza Stiles-ra.

-Nem tök mindegy? - kérdezett vissza. - Már is szagot fogtam, én megtalálhatom, de ti nem. - ekkor oldalra nézett és egy ablakot láttunk ahonnan pára szállt ki. Theo bement oda, és egy zuhanyzó volt ott ahol mindenki leguggolt mikor benyitottunk. Féltek tőlünk. Beljebb sétáltunk, és Theo odébb lökött egy srácot aki a csatorna fedélnél állt. - Ez a csatornába vezet.

-Pont abba a labirintusba. - szólaltam meg és leguggoltam. A fiúk is követtek engem. - Bottal üthetjük a nyomukat, viszont ha lenne legalább egy csepp vérem Lydiától akkor könnyebb lenne. - ekkor Stiles Theo kezeire bökött amin ott volt Lydiának a száradt vére.

-Hogyan tudnánk ezt a száradt vért leszedni onnan? - kérdezte Stiles.

-Az nem lenne jó, frissnek kell lennie. - mondtam ránézve.

[...]

-Szagot fogtál, nem? - kérdeztem, már lent voltunk a csatornában és Lydiát kerestük, de Theo nem nagyon volt a segítségünkre.

-Elvesztettem. - mondta. Vettem egy mély levegőt, és Stiles-al összenéztünk.

-Nem akartam ezt bevetni, mert nem vagyok olyan biztos az erőmben, de Theo törd meg valamelyik csövet. - mondtam. Mind a ketten meglepve néztek rám. - Most! - Theo tette amit kértem, és megtörte a legelső csövet ami maga előtt volt. Közelebb léptem és a cső mellé hajoltam, majd lehunytam a szememet. Valamiért Lydiával össze vagyunk kötve, és ha meghallom esetleg a sikolyát, akkor sikerülhet.

-Miért nem bíztok bennem? Nem érzem se az illatát, és még hallani se hallom, de próbálkozom. - szólalt meg Theo, kinyitottam a szememet.

-Bízni benned? Te kilenc évesen megölted a testvéredet. - mondta Stiles.

-Igen, kilenc éves voltam és azt hittem hogy egy piros ruhás fickó hozza az ajándékot a kéményen keresztül. - védte meg magát egyből Theo. Megforgattam a szememet, és mellé léptem. - Hát amikor három maszkos fickó azt mondta hogy a húgom nekem szánja a szívét, nekik is hittem.

-Így hát össze fogtátok és jól meggyilkoltátok, szép munka. - mutatta fel a hüvelyk ujját Stiles.

-Befognátok egy kicsit? - néztem a kettőre. - Feltudom erősíteni a hallásod egy bűbáj segítségével, de nagyon le fog gyengíteni engem. - mondtam.

Teen Wolf (1-6) HUN Where stories live. Discover now