Hetvennyolcadik

41 7 0
                                    

-Hogy érted azt hogy elvitték a húgomat? Mi a fene történt? - léptem egy lépést közelebb Scotthoz

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Hogy érted azt hogy elvitték a húgomat? Mi a fene történt? - léptem egy lépést közelebb Scotthoz.

-Az egyik srác elé állt amikor a lovas leakart csapni. - hadarta. - Mikor eltűnt azután a srácot is eltüntették.

-Nem érdekel a srác! - csaptam rá a legközelebbi falra. Nem tudtam másra gondolni csak arra hogy a húgom nincs itt, és ha nem emlékszünk rá akkor nem is jöhet vissza soha többet. Kinyújtottam a kezemet Scott felé,ki kell találnunk valamit, gyorsan. - Add ide a telefonodat!

-Minek? - kérdezte, de azért a kezembe adta. Elkezdtem tárcsázni Faye-t, aki a második csörgésre fel is vette.

-Faye, emlékszel Izzy-re? - kérdeztem, egy pillanatra csend volt a másik oldalon.

-Persze, a húgod. Miért? - kérdezett vissza, ránéztem Scottra, majd a mögöttem álló Liamre. - Baj van?

-Elvitték a lovasok őt is, kell valamilyen ige ami segít hogy emlékezzünk rá. - hadartam, rohadtul ideges voltam.

-Átöltözünk, mindjárt vissza jövünk. - nézett rám Scott, bólintottam. Elindultak az iskola felé, én pedig egy perc után követtem is őket. A vonal másik felén csend volt addig amíg be nem értem a suliba.

-Van egy olyan ige. - hallottam meg Enoch hangját. - Resistus maledi, én készítettem, saját magamon is használtam. Próbáld meg.

-Oké, megteszi, kösz. - rácsaptam a telefont majd az öltözők felé vettem az irányt. Ahonnan Scott sietett felém, és pont ekkor kezdett el csörögni a telefonja. Az anyja hívta, vissza adtam neki, ő pedig percek alatt lerendezte.

-Elvittek mindenkit. - nézet rám. - A bunkerből is, illetve innen is. Argent pedig megsérült.

-Basszus, ha előbb jöttem volna... - mielőtt befejeztem volna Scott félbe szakított.

-Nem a te hibád, elég sok mindent kellett az utóbbi napokban csinálnod, kb két napja kaptad vissza az erődet ami még mindig labilis - elmosolyodtam ő pedig megfogta a kezemet majd megszorította. -, harcoltál egy lovassal, vissza adtad Rorynak az erejét és elvitték a húgodat, és ezt csak két nap leforgása alatt. - sorolta.

-Van egy igém. - szólaltam meg. Majdnem el is feledkeztem az igéről. - Enoch mondta el nekem, na várjál. - lehunytam a szememet, még mindig fogtam Scott kezét, így könnyebb is volt az ő emlékeit is helyre rakni. - Resistus maledi. - suttogtam. Amint kimondtam a szavakat kinyitottam a szememet és egy kisebb kék fényt még láttam magunk körül, de nem sokáig tartott. Emlékeztem a húgomra, de a Stiles-ról lévő emlékeim még mindig lyukasak voltak.

-Emlékszem a húgodra, ez mind szép és jó, de nem kéne emlékezzünk így Stiles-ra is? - belenéztem a szemeibe, ugyan olyan kérdéseim voltak mint neki, de nem tudtam rá a válaszokat.

[...]

-Megmarad? - kérdezte Scott ahogy elgurították mellettünk Argentet.

Teen Wolf (1-6) HUN Where stories live. Discover now