-Erre gyere! - néztem Stiles-ra miközben Lydia szobája felé vezettem. Kiszedte belőlem mi van Lydia-val. Amióta ráijesztett az alfa azóta ilyen, és nyugtatókat szed. Bekopogtam Lydia ajtaján, és utána be is nyitottam. - Lyds Stiles jött hozzád.
-Ki a fene az a Stiles? - kérdezte. Ránéztem Stiles-ra, aki kínosan elmosolyodott.
-Biztos bevett valamit hogy megnyugodjon. - mondtam. Stiles bólintott. - Ha végeztetek gyere át az én szobámba, Lydia mellett lévő. - mutattam az ajtómra. Stiles még nem nagyon járt a házunkban ami meglepő hisz elég régóta vagyunk barátok.
-Oké, köszi! - mondta és beljebb sétált. Rájuk hajtottam az ajtót, éppen csak annyira hogy apámnak ne legyen fájdalmas hogy egy fiú van Lyds szobájába aki nem a pasija, mondjuk Jackson-nál is ugyan azt csinálja. Csak szimplán a fiúkkal van gondja, vagy velünk. Amióta anyáék kijelentették hogy válni akarnak és hogy válasszunk kivel akarunk élni azóta ilyen. Természetesen mind a ketten anyánkat választottuk. Egy dolgot viszont baromira nem értettem, hogy apám mit keres még itt, elvégre lassan aláírják a papírokat, szóval el is húzhatna.
Bementem a szobámba és leültem az ágyamra. Néznem kéne addig valamilyen filmet. Elővettem a laptopomat és kerestem valamilyen filmet. Egy óra után a filmnek is vége volt, és Stiles sehol nem volt. Mielőtt felálltam volna hogy átnézzek hozzájuk, Stiles jött be a szobámba. Úgy nézett ki mint aki szellemet látott volna.
-Mi a baj? - kérdeztem és félre dobtam a laptopom. - Talán Lydia olyat mutatott amihez kicsi vagy még? - nevettem el magam.
-Ezt nem fogod elhinni! - jött közelebb. - Lydia levideózta az alfát.
-Hogy mit csinált? - álltam fel. A testvéremnek sikerül levideózni? Jól értelmeztem? Oda léptem Stiles mellé aki már mutatta is a videót nekem, csak annyit láttam hogy egy fekete világító szemű állat kitöri az ablakot. Ez az alfa? Ránéztem Stiles-ra aki ugyan úgy le volt sokkolva mint én.
-Szólnunk kell erről Scottnak. - szólalt meg. Bólintottam. Amíg Stiles felhívta Scottot addig én átküldtem a telefonomra a videót, és gyorsan átvittem Lydiahoz a telefonját. Nem kellett vele beszélgetnem mert megint kidőlt. Amikor kijöttem a szobájából anyám jött fel éppen.
-Kezdj el készülődni, és szólj Stilesnak is hogy menjen haza, rendben? - szólalt meg anya. Elmosolyodtam és bólintottam egyet. Bementem a szobámba, és Stiles eléggé idegesen ült az ágyamon. Biztos Scott nem vette fel.
-Nem tudom hol a fenébe van, de esküszöm ki fogom nyírni. - nézett rám miközben felállt. Stiles elindult felém és megállt előttem. - Most megyek, mert nekem is mennem kell a mai szülőire. - megölelt gyorsan és kiment a szobámból. Még halottam ahogy elköszön anyámtól és utána csak apámat hallottam ahogy mondja hogy milyen neveletlenek ezek a mai fiatalok. Megforgattam a szememet, és inkább bedugtam a fülembe a fülhallgatómat, mert már kicsit unalmas hogy apám azért lakik itt hogy anyámmal veszekedjen
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...