Ötvennegyedik

25 4 0
                                    

Beléptem Derek lakásába a húgommal magam mögött, és megláttam hogy Parrish is itt van

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Beléptem Derek lakásába a húgommal magam mögött, és megláttam hogy Parrish is itt van. Mit keres itt? Közelebb sétáltunk.

-Sziasztok, mi történt? - kérdeztem.

-A jótevő, felgyújtotta Parrish-t. - mondta Scott, ránéztem Parrish-re, de nekem nagyon úgy tűnt hogy semmi baja nem volt.

-Micsoda? - kérdeztem.

-Leöntött az egyik munkatársam benzinnel. - válaszolta Parrish.

-De a körmei, és haja, azok halott szövetek, nem? - kérdezte a húgom, mire Lydia bólintott.

-Csoda hogy megmaradtak. - mondta Derek vállat vonva.

-Felgyújtottak, csoda, hogy én megmaradtam. - mondta Parrish. Egyet kellett értsek vele, ő is természetfeletti, és ezt a lista is bizonyítja,

-Olyan vagy mint mi. - szólaltam meg. Mindenki rám nézett.

-Mint ti? - kérdezte Parrish, bólintottam.

-Szerintem nem olyan. - mondta Derek, ránéztem.

-Akkor milyen? - kérdezte Lydia. Na erre én is akartam a választ.

-Hát fogalmam sincs. - vont vállat Derek.

-De Jackson-t és Kirát is felismerted. - mondta Scott.

-Hozzá hasonlót még nem láttam. - vont vállat ismét Derek. - Argent utána nézhetne a bestiáriumban.

-Nem tudom hol van. - mondta Scott.

-Jó, mi az a bestiárium? - kérdezte Parrish, de válaszolni se hagyott időt. - Nem is..., előbb áruljatok el valamit. Olyanok vagytok mint Lydia, látnokok vagytok?

-Nem. - válaszolt Scott, és Derek egyszerre.

-Egy harmadában. - válaszoltam a fiúkkal egyszerre.

-Bárcsak. - mondta a húgom is.

-Várj, látnokok? - kérdeztem felé fordulva. Olyan vagyok mint Lydia, egy részben, de nem látnok vagyok, hanem Banshee, ami majdnem az, de valahogy mégsem.

-Aha. - bólogatott Parrish.

-Nem egészen. - mondta Scott.

-Rendben, akkor mik vagytok? - kérdezte Parrish. Ránéztük Scott-ra aki megvonta a vállát, és utána megmutatta Parrish-nek a szemeit. Parrish hátra lépett egy lépést, nehéz lesz elmagyarázni.

[...]

-Mi az a kanima? - kérdezte Parrish.

-Erre még visszatérünk - kezdett bele Scott. -, egyenlőre elég annyit tudnod, hogy minden természetfeletti lény szerepel a halál listán.

Teen Wolf (1-6) HUN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin