NEVADA
Az hogy Rory itt hagyott minket, hatással volt mindenkire. Eleinte nem beszéltem senkivel, főként azért nem, mert költöztem. Derek és Peter is megkért hogy költözzek hozzájuk, mivel Derek lelépett Cora-val, inkább az ő lakásába költöztem. Egyáltalán nem volt kedvem Peter-höz.
Stiles keresett meg elsőként, elbeszélgettünk Rory-ról, és mint kiderült neki is hiányzott. Mivel már nem volt az országban, nem éreztem semmilyen természetfeletti változást. Persze Rory-val beszélgettünk, de nem olyan volt mint élőben, mivel ő is suliba jár, és elég nagy az időeltolódás, nem volt sok időnk arra hogy felhívjuk egymást, de minden nap írtunk legalább egy üzenetet, egészen a suli kezdetéig.
Ha már a sulinál tartunk, én próbáltam jól teljesíteni, de nagyon nehezen ment, megkértem Ethan-t hogy segítsen, de ő sem volt olyan jó egy csomó tantárgyból csak úgy mint én. Ethan egyre jobban volt, szoknia kellett, hogy nem alfa már, de nem csak neki, az ikreknek is. Valahogy azon az estén Jennifer elvette az erejüket, és béták lettek. Azóta könyörögtek Scott-nak, hogy vegye be őket a falkába, de nyilván nem volt a válasz.
Mostanában nagyon sokat álmodom rosszat, de mindig elfelejtem addigra, hogy egyáltalán letudjam írni, vagy elmondhassam valakinek. De mindig ugyan úgy ébredek, a saját izzadságomban fürdőzök, és a legtöbbszőr sikítva ébredek.
-Mit keresel itt? - kérdezte az edző, felnéztem rá, és utána körbe néztem, az öltözőben voltam. Az edző felém nyújtotta a kezét, én pedig elfogadtam, és felálltam, ekkor elkezdtek a fiúk beözönleni. Ez egyre jobb lesz. - Nos, mit csinálsz itt? - kérdezte újra az edző. Stiles, Scott, és Ethan bejöttek az öltözőbe, és amikor megláttak ide jöttek hozzám. Fogalmam sincs hogy kerültem ide, egy pár perccel ezelőtt még otthon készülődtem, vagy lehet hogy ezt csak álmodtam.
-Semmit, bocsánat. - mondtam, és az edző megvonta a vállát, majd itt hagyott minket. Ránéztem Stiles-ékra.
-Minden oké? - kérdezte Stiles.
-Persze - mosolyodtam el kínosan. -, de most megyek mielőtt olyat látok amit nem akarok. - elindultam kifele, ekkor megállított Ethan.
-Tehát, lacrosse-ozni szeretnél, vagy csak követsz engem? - elmosolyodtam és felé fordultam.
-Téged? Szerintem egyértelmű, hogy ki követ kit. - mondtam, mire a csapat egyszerre kezdett el huhogni, én pedig egy nagy mosollyal az arcomon elhagytam az öltözőt, és elindultam az első órámra. Ki kell derítenem, hogy mi a fene volt ez.
[...]
Éppen a folyosón sétáltam amikor megláttam Allison-t, a szekrényébe bámulni. De ez nem olyan volt mintha csak elbambult volna, valami nem volt rendbe.
-Allison. - szólítattam meg, és oda léptem mellé. Felnézett rám. - Minden oké? - kérdeztem.
-Aha, persze. - mondta, és elmosolyodott. Valami nagyon nem volt vele rendbe.
STAI LEGGENDO
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...