Beléptem a rendőrség ajtaján, és ahogy meglátott Stiles és Lydia egyből megöleltek. Vissza öleltem őket és amikor elengedtük egymást elmosolyodtam.
-Láttad a listát? - kérdezte Stiles. Egyből lehervadt a mosoly az arcomról és bólintottam. - Rajta van több rokonod is.
-A testvéreim és az anyám. - mondtam. Lydia bólintott egyet. - 3 nap múlva találkozom az anyámmal, és a testvéreim elkezdenek rám vadászni.
-Nem értem hogyan vagy te a legnagyobb érték a listákon egyébként. - nézett rám Stiles.
-Mert én vagyok a tribrid, három külön természetfelettiből vagyok. - vontam meg a vállam. Parrish ide lépett hozzánk.
-Gyertek velem! - szólalt meg és elindult a sheriff irodája felé. - Apád egy óra múlva jön vissza. - nézett Stiles-ra. - Megvárjátok?
-Ezúttal veled szeretnénk beszélni. - mondta Stiles.
-Nyolc szem közt. - tette hozzá Lydia. Parrish bólintott és bementünk a sheriff irodájába. Stiles elővette a listát, és Parrish kezébe adta. Úgy volt össze hajtva, hogy a nevét ne lássa.
-Hát ez meg...? - kezdett bele, de nem fejezte be a mondatot.
-Egy halál lista. - mondtam. - Nem ismerős egy pár név?
-De, például a Deveroux név. - nézett rám. - Illetve tegnap este utána néztem a rendszerünkben, de nem találtam semmit.
-Had lássa azt is. - mondta Stiles, és Lydia oda nyúlt hogy megmutassa hogy Parrish is rajta van. Felegyenesedett és meglepve fogadta hogy ott a neve.
-Oké, ez most már nem vicces. Mit jelent a szám?
-Hát, amennyit érsz. - mondta Lydia. Felénk fordult Parrish.
-5 dollárt érek? - kérdezte felháborodva.
-5 milliót. - javítottam ki.
-Évente csak 40 000 dollárt keresek. Talán meg kéne ölnöm magam. De nem értem, hogy kerülök a listára? - kérdezte.
-Őszintén szólva, ez egy másik nap kérdése lehet. Jelenleg még mindig van egy harmadik lista amit fel kéne törnünk. - válaszolta Stiles.
-Szükségünk van a harmadik kulcsra. De segítségre van szükségünk. - mondtam.
-Kitől? - kérdezte.
-Meredith-től. Lydia megpróbált beszélni vele, de azt hiszem, itt az idő, hogy én is megpróbáljam. - válaszoltam.
-Az eichen-es lány? Amikor utoljára láttátok majdnem idegösszeomlást kapott tőletek. - nézett Lydia-ra.
-Majdnem. Különben is az Lydia volt, én türelmesen fogok beszélni vele. - mosolyogtam ártatlanul.
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...