Tizedik

347 25 0
                                    

-Nem kellett volna megbocsátanom kettőtöknek! - kiabáltam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Nem kellett volna megbocsátanom kettőtöknek! - kiabáltam. Scott nagy sebességgel vezette Derek autóját.

-Napokig könyörögtünk. Soha senkinek nem küldtünk ennyi SMS-t és hívást. - tette hozzá Stiles. Hátranéztem, és láttam, hogy az autó még mindig üldöz minket.

-Gyorsabban? – kérdezte Scott.

-Halálos iramban Scott. - válaszoltam. Gyorsan haladtunk az autópályán. Kiderült, hogy Derek él, és most ő a legkeresettebb Kaliforniában. Védelmünkben azt hittük, meghalt.

-Hé, Scott, nem hiszem, hogy felfogtad az autós üldözés fogalmát. - szólalt meg Stiles..

-Ha gyorsabban megyek, megölöm magunkat.

-Nos, ha nem mész gyorsabban, megölnek minket! – kiáltott fel Stiles. Scott ismét rálépett a gázra, amitől még jobban kapaszkodtam az ülésbe.

-Mivel érdemeltem ki ezt? - szólaltam meg, miközben még mindig az ülést fogtam.

-Elhúztak. - szólalt meg Stiles.

-Elhúztak? - néztem hátra.

-Elhúztak. - válaszolt Scott.


-Istenem, elhúztak. - szólaltam meg megkönnyebbülten. Stiles fogta a rádiót, és megnyomta a gombot.

"Minden egység, a gyanúsított gyalogosan a vasműbe tart. "

-Gyalog? - kérdezte Scott. Megérkeztünk oda, ahol Derek volt, és láttuk, hogyan lőnek rá a vadászok.

-Szállj be, lúzer! - kiabáltam. Stiles kinyitotta az ajtót és gyorsan hátra csúszott. Gyorsan beszaladt a kocsiba és becsukta az ajtót. Scott elhajtott, miközben egy vadász megpróbálta lelőni az autót.

-A melyik részét nem érted annak hogy lapulj?– kiáltott rá Scott.

-A fenébe, majdnem elkaptam! – kiáltott fel Derek.

-Kit? Az Alfát? - kérdeztem.

-Igen! Pont előttem volt, és megjelentek a hülye rendőrök. - válaszolta.

-Hé, csak a munkájukat végzik... - Stiles rossz pillantást kapott Derektől a megjegyzés miatt.

-Ja, köszönöm valakinek, aki úgy döntött, hogy a legkeresettebb engem szökevénnyé tesz az egész államban. - nézett Scott-ra Derek.

-Komolyan, túlléphetünk ezen? Elkövettem egy oltári nagy hibát. - védekezett Scott.

-Védelmünkre szóljon, azt hittük, meghaltál. - tettem hozzá. Rám nézett, én pedig felemeltem mindkét kezem, és újra leültem.

-Rendben. Hogyan találtad meg? – kérdezte Stiles. Derek elhallgatott.

-Megpróbálnál megbízni bennünk legalább fél másodpercig? - kérdezte Scott.

Teen Wolf (1-6) HUN Where stories live. Discover now