Leültem az egyik székre míg a többek becsuktak minden kaput a kezemen lévő seb egyre csúnyábban nézett ki.
-Becsuktuk a kaput, minden zárva van. - futott Lydia majd Scott bezárta mögötte az ajtót. Malia oda lépett hozzájuk.
-Ez kint tartja őket? - kérdezte, Scott ránézett majd megrázta a fejét.
-Nem hiszem. - mondta.
-Ki van zárva! - nézett rá Lydia is.
-Ugye nem tőlem várjátok hogy optimista legyek? - kérdezte Malia, Lydia megrázta a fejét majd rám néztek. - És ha Nevada csinálna valamit ellenük, elvégre az előbb is tudott ilyen pajzsot csinálni.
-De nem tartott sokáig az sem. - szólalt meg Rory is, majd közelebb lépett hozzám. - Nevada megsérült, rácsapott az ostorral a karjára az a seggfej.
-Mi? - nézett rám Scott, majd a karomra. Lehunytam a szememet egy pillanatra majd amikor kinyitottam Rory átkarolt és próbált a széken fent tartani. - Minél előbb emlékeznünk kell, hogy vissza tudjuk hozni Stiles-ot, mit mondtál még a múltkor Lydia?
-Isaac jég fürdője, amikor emlékeznie kellett hogy kik rabolták el őt. - nézett rá Scott-ra Lydia, majd egy nagy fém dobozra mutatott. - Az egy pokolkutyát is lehűt, nem ugyan olyan mint a jégfürdő, de ha ember lennél akkor biztos hogy nem élnéd túl.
-És hogy jön az emlékeinkhez a befagyott seggünk? - kérdezte Malia.
-Ha lelassul a szívverés, módosul a tudat állapot. - szólalt meg mellettem Rory.
-Mint a hipnózis. - mondtam, és kiegyenesedtem a széken, Rory nem engedett el, mondjuk örültem is neki, mert biztos hogy leestem volna a székről, hogy a fenébe gyengültem le ilyen gyorsan?
-Regressziós hipnózis, már ha rájövünk hogyan működik. - nézett végig a dobozon majd közelebb lépett Lydia.
-Ott egy start gomb, csak nem nagy szám. - mondta Malia az oldalára mutatva.
-De annak tűnik. - nézett rá Scott.
-Jó, legjobb esetben mennyi időre lesz szükségünk? - kérdezte Rory.
-Ez csak Liaméktől függ. - válaszolta Scott.
-Argent-nek van egy gyógyszere ami segíthet Nevadán, elmegyek érte. - nézett rám Rory. - Ki tudtok engedni?
-Biztos kimész egyedül? - kérdezte Lydia. Rory bólintott, Scott pedig az ajtóhoz lépett és kinyitotta azt. Lydia mellém lépett és segített megtartani engem a széken Rory pedig kiszaladt az ajtón.
[...]
Lehunytam a szememet egy pillanatra és amikor kinyitottam Scott-on nem volt póló, ez meg hogy történt? Malia megnyomta a start doboz és a doboz valamilyen hangot kezdett el kiadni, hátra döntöttem a fejemet egy pillanatra és lehunytam a szememet. Nagyon izzadtam, és borzasztóan éreztem magamat.
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...