Ötvenötödik

28 5 0
                                    

-Mit mondott? - kérdeztem a sheriffet amikor kijött az irodájából

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Mit mondott? - kérdeztem a sheriffet amikor kijött az irodájából. Haza vittem anyámat, és utána Izzy-vel bejöttünk az  őrsre. Meredith a jótevő, egész végig ő volt.

-Jó kérdés. A szavakat felfogtam, de nem álltak össze mondattá. - válaszolta a sheriff. Lydia és én össze néztünk.

-Nem lep meg. - mondta Lydia, és oda fordult az egyik asztalhoz és leült.

-Hívnunk kéne egy pszichológust. - lépett oda a sheriff ugyan ahhoz az asztalhoz, és felvette a telefont hogy felhívjon valakit. - Vagy egy médiumot.

-Meredith büntethető egyáltalán? - kérdezte a húgom.

-Ha Meredith a jótevő akkor rávette Kate-et, hogy betörjön Hale páncélterembe Brunski-t, hogy segítsen neki, és létrehozott egy halál listát, valamint kifizette a bérgyilkosokat. - mondta a sheriff a húgomra nézve, majd rámutatott az irodájára. - Ez a lány nem más, mint egy bűnöző zseni.

-De csak lehetett rá oka. - szólalt meg Lydia. Bólintottam, nem hiszen hogy egy nap felébredt és eldöntötte hogy meg akar ölni minden természetfelettit Beacon Hills-ben.

-Csak akkor izgat, ha kiderül hogy tette. - mondta a sheriff.

-És hogy állíthatjuk meg. - mondtam.

-Azok után ami ma történt Scott-tal a kifizetés automatikus. Amíg megfizetik az orrgyilkosokat a lista csak egyre rövidebb lesz. - rám nézett a sheriff én pedig bólintottam.

-Szóval addig kell elkapni a tetteseket, amíg meg van a pénz. - szólalt meg a húgom. Bólintottunk.

[...]

A sheriff az mondta menjünk haza, de Lydia egyáltalán nem akart, szóval mielőtt haza mentünk volna a húgommal, elmentünk Lydia-nak kajáért, és hoztunk neki egy plédet.

-Megjöttünk! - szólaltam meg. Valami finom illat terjengett a házban. Beléptünk a nappaliba, és anyám, Faye, meg Camilla a nappaliban ültek, és nevetgéltek.

-Sziasztok lányok! - köszönt Camilla. Leültem Faye mellé a kanapéra, és ránéztem anyámra. Izzy leült mellém. Még mindig nem tudom biztosra hogy Peter gyereke vagyok, vagy nem.

-Baj van lányok? - kérdezte anyám.

-Nem, nincs. - válaszoltam megrázva a fejemet. Ránéztem Izzy-re, majd rádőltem Faye vállára. - Enoch azt mondta, hogy nem Peter az apám amikor találkoztunk vele. - mondtam anyám felé fordulva. Mivel anyám éppen ivott, majdnem kiköpte azt ami a szájába volt.

-Mi? - kérdezte anyám letéve a poharát az asztalra. - Ez nem ig...- kezdett bele, de Izzy félbeszakította.

-Anya, ne hazudj. - mondta. Hallottam anyám szívverését, sokkal hevesebb volt mint általában. - Csak ne, légyszíves! - megfogtam Izzy kezét és rászorítottam.

Teen Wolf (1-6) HUN Donde viven las historias. Descúbrelo ahora