Negyvenhatodik

41 4 0
                                    

Scott, Lydia, Isaac és én a rendőrségen ültünk az egyik padon

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.

Scott, Lydia, Isaac és én a rendőrségen ültünk az egyik padon.Mason és Allison meghalt. Oda nyúltam a csuklómhoz amin Mason karkötője volt. Olyan érzésem volt mintha a szívem két fele szakadt volna szét. Meghalt.

Kudarcot vallottam, nem tudtam megmenteni. Elbuktam és az egyik legfontosabb ember az életemben meghalt. Megszorítottam a karkötőt, miközben könnyek lefolytak az arcomon.

[...]

-Nevada emlékszel még valami másra? - kérdezte Parrish. Lehajtottam a fejemet, és a karkötőt néztem a kezemben. - Nevada? Jól vagy?

-Bocsánat, csak olyan gyorsan történt. - mondtam. - Nem tudtam még elköszönni se. - a sheriff megölelt nyugtatva engem.

[...]

-Stiles és Kira azt mondták, hogy a Nemeton tartotta csapdában. - mondta Scott. Össze kellett szednem magamat, addig nem ejthettem több könnyet amíg ennek nincs vége.

-Fogjátok fel hogy nem emberi lény ellen harcoltok. Mindössze annak tetteti magát. A szellem emberi alakot öltött magára. - mondta Deaton.

-Méghozzá a legjobb barátomét. - tette hozzá Scott.

-Ha egyszer már elkapták, máskor is össze jöhet, nem? - kérdezte Lydia.

-Nem tudom. Mióta először bebörtönözték a nemetont kivágták. Már nem ugyanaz az ereje. - vont vállat Deaton.

-Más nem őrizte meg? - kérdezte Scott.

-Lehetséges. Korábban erőteljes tárgyakat készítettek belőle, de ezekből nem sok maradt fent. - magyarázta Deaton.

-Álljunk meg! Erőteljes tárgyak? Az alfa karmok nem azok? - kérdezte Lydia. Felé fordultam.

-Melyik Alfa? - kérdeztem.

-Talia Hale. Peter egy triskele faragású dobozban hozta őket. Mi van, ha a Nemetonból készült? - kérdezte Lydia. Talia a nagynéném volt, aki elküldött engem mert nem akarta hogy családom bántsa az övét. Nem tudtam arról a dobozról, mert soha nem mesélt róla Peter, de ha az tényleg az, akkor kelleni fog nekünk.

-Abból. - válaszolta Deaton, és mindannyian ránéztünk.

-Honnan tudja? - kérdeztem.

-Én csináltam. - válaszolta.

[...]

-Dereknél van a triskele doboz. Mindjárt jön. - mondta Scott miközben zsebre vágta a telefonját. Hirtelen erős fájdalmat éreztem a mellkasomban. Az asztalra dőltem és Lydiára néztem, aki majdnem elájult, de Scott megfogta.

-Mi a baj? - kérdezte Deaton ránk nézve.

-Történt valami, elkapott a szorongás. - mondta Lydia.

Teen Wolf (1-6) HUN حيث تعيش القصص. اكتشف الآن