-Bárki bármit mondd, a Hale család az egyik legerősebb és legdögösebb család akivel valaha találkoztam. - szólaltam meg. Konkrétan tegnap beszéltem Nevadával videó hívásban és Derek és Peter is ott volt, de Nevada nagyon szép lett, nem mintha eddig nem lett volna az, csak szimplán változott. Azt eddig is tudtam hogy Derek dögös, de hogy még Peter-re is azt mondjam, na az már kicsit durva. Azt mondta Nevada hogy a képességei sokat fejlődtek, és majd meg akarja nekem mutatni amiben persze hogy benne voltam.
-És ez neked honnan jött? - kérdezte Scott hátra fordulva. Megvontam a vállamat és kinéztem az ablakon és ekkor megláttam Lydia kocsiját. A két jómadár jött ki értem a reptérre, és nagyon hiányoztak már, ahogy hallottam Scott-nak lett egy tetkója, csak ugye a gyors gyógyulás miatt eltűnt és amikor ezt elmondták alig bírtak össze szedni a földről annyira nevettem.
Stiles megnövesztette a haját végre, és meg kell mondjam jobban állt neki ez. Ha nem lenne barátom akkor valószínűleg ráhajtanék, meg ha lenne ugye bátorságom. Elvileg Allison is Franciaországban volt a nyáron, de ő a másik részén, tehát nem nagyon sikerült találkoznunk.
Még nem kérdeztek rá hogy milyen volt Franciaország, de nem is akartam nekik elmondani. Mert akkor megbántanám őket. Nagyon jól éreztem magam és már beszéltünk az ottani iskolákról is apámmal. Apám nője egészen aranyos volt, és a lányai sem voltak bunkó parasztok, sőt még segítettek is a sulival kapcsolatban mivel ők is oda járnak.Nyár elején még amikor itthon voltam meg látogattam Chris Argent-et és megkértem hogy tanítson meg pisztollyal lőni, könnyen ment, és azt mondta hogy van tehetségem hozzá. Annyira le volt nyűgözve hogy adott egy pisztolyt nekem, de a lelkemre kötötte hogy csak akkor használjam ha szükséges.
-Mi van Allison-nal? - kérdeztem.
-Megbeszéltük hogy nyáron békén hagyjuk egymást. Semmi email, és semmi telefon. - mondta Scott mikor megálltunk Lydia-ék mellett a pirosnál. Ez egyre jobb lesz.
-Akkor honnan veszed hogy nem fog suliba járni? - kérdezte Stiles. Biztos akkor gondolta ezt Scott mikor még nem szedtek össze a reptéren. Mikor válaszolt Scott akkor Stiles észre vette a mellettünk lévőket.
-Mind azok után ami történt, szerintem nem jön vissza. - mondta Scott.
-Szerintem meg de. - mondta Stiles. Elmosolyodtam és hátra döntöttem a fejemet, ez vicces lesz. - Meg vagyok róla győződve, vágod? - végig a mellettünk lévő kocsit nézte Stiles, és Scott is oda fordult, és akkor látta meg hogy Allison is a kocsiban ül, és Allison is egy kicsivel később meglátta őt és egyszerre fordultak el a másiktól. Stiles oda intett nekik, én pedig már a nevetés szélén álltam.
-Nem indulhatnánk el végre? - kérdezte Scott idegesen.
-Scott piros a lámpa. - mondta teljesen nyugodtan Stiles. Már elakartam nevetni magam amikor Stiles úgy döntött hogy oda köszön nekik és lehúzza az ablakot. Ekkor kezdtem el magamban nevetni. - Hé, cső! - köszönt Stiles, és ekkor elhajtottak, mi még megvártuk amíg zöldre vált és elindultunk. De nagyon a seggükben voltunk így is.
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...