-Veled mégis mi a fene történt? - kérdeztem Ethan-t, miközben leültettük őt az ajtóba. Felnézett rám.
-Az alfák meg akartak ölni. - mondta, leguggoltam mellé, és megfogtam az állát hogy megnézzem az arcán lévő sebeket. Az egyik seb elkezdett beforrni.
-Szerintem jól leszel. - mondtam. - Miért támadtak rád az alfák, nem te vagy a kis csicskásuk?
-Nem a csicskásuk voltam, megöltem már hat alfát, én is alfa vagyok. - mondta, meglepve álltam fel, és léptem egy lépést hátra.
-Nem vagy az. - mondta Nevada. - Nem elég erős ahhoz a szagod.
-Megöltem már 6 alfát, és mindegyiknek elvettem az erejét. - mondta.
-Tehát akkor erősebb vagy mint a falka vezére? - kérdeztem. Megvillantotta a szemét ami sárga volt.
-Alfa voltam, pontosabban, de a falka vezére, Deucalion elvette az erőmet és most haldoklom. - mondta és elkezdett köhögni. - Hat alfa ereje volt bennem, és Deucalion félt hogy erősebb leszek nála.
-Meg akarnak ölni, ugye? - kérdezte Nevada mire Ethan bólintott. - Rory, most menj haza, van egy olyan érzésem hogy ennek az egésznek rohadtul nem lesz jó vége.
-Biztos hogy nem megyek. - ráztam meg a fejemet, Nevada rám nézett és utána vissza Ethan-re. - Nem hagylak ebben az egészben egyedül.
-A saját érdekedben, oké? - nézett rám ismét Nevada. Nem akartam itt hagyni őt, de tudtam hogy ha valamelyik alfa megharap nekem annyi, meghalok. Bólintott és megöleltem és elmentem onnan.
[...]
Senki nem mondott egy rohadt szó se, de tudtam hogy rohadtul nincs rendben semmi. Scott nem volt egyáltalán jól, és még azt sem mondták el nekem hogy mi a baja. Annyit tudtam hogy Derek meghalt, mert Argent elmondta nekem, mikor elmentem hozzájuk edzeni, de csak csak ennyit mondott.
-Na jó, ti hárman. - ültem hátra Scott-hoz, Stiles-hoz és Nevadához. - Mégis mi a fene történt, amiről nem tudok? Azután hogy Nevada elküldött egy rohadt magyarázatot nem kaptam senkitől.
-Jobb ha úgy mész el innen, hogy nem tudsz semmiről, higgy nekem. - szólalt meg Stiles. Megforgattam a szememet és feltérdeltem az ülésre.
-Jobb lesz nektek ha nem tudok meg semmit, nem nekem, szóval nagyon gyorsan köpjed a szavakat felém. - mondtam. Stiles ránézett Nevadára, aki bólintott egyet.
-Derek meghalt. - mondta Scott. Ránéztem Nevadára aki szomorúan fogta meg Stiles kezét.
-Igen, azt tudom, de azt nem hogy hogyan, és hogy mi történt. - mondtam. - Mondhatnátok valamit.
-Majd ha oda értünk, oké? - kérdezte Nevada. Bólintottam. Lenéztem Scott pólójára, ami véres volt.
-Scott, vérzel. - szólaltam meg. Nevada és Stiles oda nézett. - Miért vérzel? - kérdeztem. Scott felhúzta a pólóját és ekkor egy hatalmas karmolás nyomot láttam a hasán. Bassza meg! - Ez mégis ki csinálta veled?
BINABASA MO ANG
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...