Negyvennyolcadik

26 5 0
                                    

-Édes istenem Nevada! - nyitotta ki az ajtót Faye, és ez volt az első amit mondott amikor meglátta hogy Derekbe és Scott-ba kapaszkodom

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Édes istenem Nevada! - nyitotta ki az ajtót Faye, és ez volt az első amit mondott amikor meglátta hogy Derekbe és Scott-ba kapaszkodom. - Hozzátok be! - a fiúk besegítettek, és leültettek a kanapéra.

-Elmondtam a varázsigét. - mondtam, gyenge voltam, de tudtam hogy merre vagyok és mindenre emlékeztem.

-El akart ájulni, próbáltuk ébren tartani. - mondta Scott. Faye bólintott és leszaladt a pincébe valamiért.  Derek leült mellém, és ekkor jött vissza Faye.

-Ebből csepegtess kettőt a szájába. - mondta Faye és oda adott egy kis üvegcsét Derek kezébe, aki egyből kinyitotta addig én hátra döntöttem a fejemet és kinyitottam a számat. Derek belecsepegtette a számba, és ilyen édeskés íze volt az olajnak, sokkal jobban éreztem magamat tőle egy pillanat alatt, de még mindig nem volt az igazi. Megfogtam a karkötőmet, és ránéztem Derekre aki egyből megölelt.

-Hiányoztál Derek. - öleltem meg, szószerint belé kapaszkodtam. Derek az egyetlen rokonom a Hale családból akivel nagyon jó kapcsolatot ápolok. - Sok mindent el kell mondjak. - suttogtam a fülébe.

-Majd holnap. - engedett el és megfogta a kezemet, és megszorította. - Most pihenj le, és holnap egyből ide jövök, vagy te jössz át hozzám. Hívj fel mindenképen! - bólintottam. Megpuszilta a homlokomat, és elengedte a kezemet majd felállt és Scott-ra nézett aki eddig csendben volt.

-Holnap ne gyere iskolába szerintem. - mondta Scott, és megfogta a kezemet. - Inkább pihenj.

-Ne aggódj Scott, ez a csepp helyre hozza őt egy éjszaka alatt, csak aludnia kell, és mehet is iskolába holnap. - mosolygott Faye, és ránézett Derek-re. - Egyébként nem hiszem hogy ismerjük egymást, Faye Deveroux, Nevada nagynénje. - nyújtotta a kezét Dereknek aki el is fogadta.

-Derek Hale, az unokatestvére. - mondta. Ezután elköszöntünk Scott-tól és Derektől, majd Faye fel kísért a szobámba, azután hogy átöltöztem egyből kidőltem.

[...]

Ahogy mondta Faye, egy éjszaka kellett és máris jobban voltam. Iskolát meg már nem hagyhattam ki, így sok volt a hiányzásom az első félévben és az átlagom se volt a legjobb.

Ahogy beléptem a suliba, sokkal másabb volt az egész hely, mert tele volt gólyákkal akik zsongtak azért mert lacrosse válogató volt. Már év elején is zavartak, de most mintha többen lettek volna. Megígértem Scott-nak és Stiles-nak hogy ott leszek a válogatón, de mind tudtuk hogy bent lesznek, mert már tavaly is bent voltak.

[...]

Stiles: Baltás, hármas gyilkosság.

Csak ennyit írt Stiles, de egyből tudtam hogy meg kell őket találnom, szóval egyből a folyosón voltam, és pont szembe jött velem Stiles.

Teen Wolf (1-6) HUN Where stories live. Discover now