-Lyds mi baj? Lydia! - kiáltottam rá a testvéremre aki az este közepén kezdett el sikítani, de csukva volt a szeme. Egyszer csak a semmiből abba is hagyta, fogalmam sincs mi van vele, de ő ezután leakart menni a boltba, persze arra gondolt majd hogy el is engedem őt egyedül. A boltban nagyon gyorsak voltunk, csak jöttünk és mentünk. Egyből vissza is jöttem a szobámba, és kicsit átnéztem az anyagaimat amikor jött a hívás Nevadától hogy azonnal menjek le, mert Lydia elvileg talált egy hullát. Azt hittem itthon van.
Lefutottam és a cipőimet is kapkodva vettem fel, majdnem felborultam a saját lábamba, de végül lejutottam, és már azelőtt elindultunk a kocsival mielőtt becsuktam volna az ajtót.
[...]
-Mégis hogy a fenébe történt ez az egész? Azt hittem a szobádban vagy! - kiáltottam rá Lydia-ra mikor oda értünk hozzájuk és megöleltem. Oda fordultam Stiles-hoz. - Hívtad Scott-ot, vagy az apádat?
-Lydia hívta a rendőrséget. - mondta. Ránéztem a testvéremre.
-Hogy mit csináltál?! - kiáltottam rá, és ekkor meghallottuk a szirénákat. Bassza meg!
-Miért van mindenki kiakadva, hogy nem titeket hívtalak először?! - kiáltotta el magát ő is. A szirénák mellé kék és piros fények is társultak.
-Ezt majd megbeszélitek máskor. - mondta Nevada, és kínosan mosolyogva fordult oda a mögöttünk lévő rendőrhöz. Ekkor én is megfordultam, a sheriff állt ott.
-Komolyan mondom, Aurora, Nevada, és Stiles, ha a következő ügyemhez is közötök lesz, letartóztatlak titeket. - szólalt meg a sheriff és közelebb lépkedett, majd elővette a kis noteszét. - Ki találta meg? - kérdezte.
-Én voltam. - mondta Lydia. Ekkor megjelent egy mentőautó, és még kettő rendőrautó.
-Akkor veled szeretnék beszélni először. - mondta. Lydia és a sheriff félre álltak, addig én oda fordultam Nevadához és Stiles-hoz.
-Ez mégis hogy a fenébe lesz megoldva? Nekünk végünk! - mondtam. Stiles és Nevada bólogatni kezdtek.
-Apám már így is meg akar ölni mert minden második ügyben benne vagyok. - mondta Stiles.
-Engem anyám megfenyegetett ha még egy ügyben benne leszek, akkor nem költözhetek ki semmi képen se. - néztem rá Nevadára.
-Megbeszéljük apámmal, hogy téged ne vegyen fel a jelentésbe. - mondta Stiles, és pedig elmosolyodtam és bólintottam köszönet képen.
[...]
-Szeretném megtudni hogy te minek jöttél velünk haza, és hogy minek mentél először Lydia-hoz? - kérdeztem Stiles-ot aki leült az asztalomhoz és feltette a lábát az ágyamra.
-Aggódom érte. - mondta.
-Én is. - komolyodtam el. - Nem tudok az egész ellen mit tenni, pedig nagyon akarok neki segíteni. - mondtam. Stiles bólintott.
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf (1-6) HUN
FanficA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...