Hatvanhetedik

22 4 0
                                    

Beléptem a kórház kapuján és a pultnál megláttam Stiles-ot akit éppen Melissa húzott el onnan

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Beléptem a kórház kapuján és a pultnál megláttam Stiles-ot akit éppen Melissa húzott el onnan. Oda léptem hozzájuk, és megfogtam Stiles kezét.

-Értesítsünk még valakit? Esetleg hozzá tartozót? - kérdezte a nővér a pultból. Melissa írt nekem hogy Stiles apja súlyosan meg sérült, és kellünk Stiles-nak.

-Ne, rajtam kívűl nincs senkije. - mondta Stiles oda fordulva a pulthoz. Megszorítottam a kezét és ekkor rám nézett.

[...]

Stiles a vállamon aludt amikor Melissa felénk sétált. Egyből felébresztettem őt, és pont ekkora ért ide Melissa. Leguggolt elénk, Stiles pedig egyből a kezemhez kapott és rákulcsolta az övét az enyémre.

-Minden rendben. - szólalt meg Melissa, mind a ketten fellélegeztünk, és én megszorítottam Stiles kezét. - Dr. Geyer most varrja össze a sebet. - Stiles fel akart állni, de Melissa vissza tolta.

-Hadd lássam. - szólalt meg Stiles.

-Várj még. - mondta Melissa. - Még jó két óráig nem kell fel az altatásból.

-De azért meg fog... meg fog gyógyulni? Mármint...rendbe jön? - kérdezte Stiles. Melissa pedig bólintott.

-Meg fog gyógyulni. - mondta. Elmosolyodtam és megöleltem Stiles-t, aki egyből körém fonta a karjait. Ekkor elkezdett rezegni a telefonom, de csak akkor néztem meg mikor elengedtük egymást. A húgom volt az, megérkeztek ők is, és nem tudják hogy merre menjenek.

-Mindjárt jövök, csak lemegyek a húgomék elé. - néztem Stiles-ra aki bólintott, még egyszer megöleltem majd adtam egy gyors puszit az arcára, és utána lifthez sétáltam majd lementem és a húgomék pont ekkor léptek be a kórház kapuján. Oda léptem hozzájuk és megöletetem a húgomat majd Julie-t is. Scott sietett be a kórház bejáratán a háta mögött Parrish-el akinek a kezében Lydia volt ájult állapotban.

-Segítsenek! Gyorsan! 18 éves nő, minden bizonnyal kihűlt! - ekkor két ápoló tolt oda hordágyat amire Parrish rárakta Lydia-t. Oda léptünk melléjük, és Scott a lift felé vette az irányt, egy doki is ide jött aki Lydia-t kezdte el vizsgálni, de egyáltalán nem reagált, Scott felé néztem aki már majdnem ott volt a liftnél. Oda néztem a húgomra aki Lydiat figyelte idegesen.

-Maradjatok vele, és ha bármi van azonnal írjatok. - mondtam mire a húgom és Julie bólogatni kezdtek, Scott után mentem és beálltam mellé a liftbe. A lift ajtaja becsukódott mi pedig pont láttuk Scott-tal hogy Parrish bólint hogy nem lesz semmi baj. Ránéztem Scott-ra, és pont láttam a pólóján lévő vérfoltot. Össze húzta a kabátját, hogy senki se lássa. - Miért nem gyógyultál még meg? Segítsek? - kérdeztem.

-Dehogy is, csak egy kicsivel több idő kell mint általában. - mondta megrázva a fejét, de én nem fogadtam ezt el, valami másért nem gyógyult.

Teen Wolf (1-6) HUN Where stories live. Discover now