Tizenegyedik

290 25 0
                                    

-Óriási problémánk van! - kiáltottam

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

-Óriási problémánk van! - kiáltottam. Bementünk az öltözőbe, ahol Scott volt.

-Bízzatok bennem, tudom. - válaszolta Scott.

-Mi? - kérdeztem.

-Akkor két hatalmas problémánk van. - tette hozzá Stiles.

-Kettő? - kérdezte Scott.

-Rory-nak van ereje.

-Nem, nincsen. - néztem rá Scott-ra.

-Ó, kérlek, az üveget lebegtetted. - mondta Stiles. Leültem és megráztam a fejemet. Nem lehet erőm, szüleim is éppen olyan átlagosak mint én.

-Mi? Mikor kezdődött ez? -kérdezte Scott.

-A telihold éjszakája. Amikor Stiles és te veszekedtetek, elmentem, és valami történt.

-Micsoda? - kérdezte Stiles

-Valami hasonló? - kérdezte Scott.

-Lydia orra vérezni kezdett, amikor ideges lettem. - szólaltam meg.

-Istenem! - Stiles izgatottan beszélt. Aztán összeráncolta a homlokát, és megállt, hogy gondolkodjon. - Szóval én vagyok az egyetlen akinek nincsen menő szuperereje?

[...]

-Azt hittem, azt mondtad, hogy a bevásárlóközpontba megyünk. - nyafogtam. Az erdőben sétáltam Allisonnal és Lydiával.

-Én is erre gondoltam. - válaszolta Lydia.

-Mielőtt elfelejteném, meg akartam kérdezni, hogy rendben vagy-e valamivel. - Allison Lydiára nézett. Mindketten egymásra néztünk. - Jackson felkért a téli bálra, de még nem hivatalosan.

-Hogy mit csinált? - kérdeztem meglepetten. Most fogok vissza fordulni, és igent is fog majd mondani a hülye lány, ebben biztos vagyok.

-Megtette? – kérdezte Lydia.

-Igen. Csak mint barátok. De csak meg akartam győződni róla, hogy neked is okés.

-Persze. Amíg csak barátokról van szó. - válaszolt Lydia. Nagyon boldog voltam, miután Lydia és Jackson szakított. Tudom, hogy kegyetlen dolog, de Jackson totál bunkó ember.

-Nos, igen, úgy értem, nem mintha bevinném az edző irodájába a lacrosse edzésen, hogy csókolózzunk, vagy bármi ilyesmi. - elmosolyodtam, Allison rám nézett és elmosolyodott.

-Erről... - szólalt meg idegesen Lydia.

-Most nem akarok te lenni, Lyds. - rossz pillantást vetett rám, és tovább sétáltunk.

[...]

Allison rátett valamit a nyila hegyére, én pedig összeráncoltam a homlokomat.

Teen Wolf (1-6) HUN Where stories live. Discover now