Ahogy értelmeztem a dolgokat, Scott rohadtul csatlakozott Deucalion-hoz, és Melissa-t elvitte Jennifer. Nevada és Derek elvitték Cora-t a kórház területéről, mi pedig követtük őket Isaac-el, és kocsiban olyan dolog történt amire rohadtul nem számítottam. Isaac és én szakítottunk, és ez nem csak ilyen szünet szerű szakítás volt, rendes szakítás. Ezután inkább Allison-ékhoz mentem, ezért először kirakott ott engem Isaac. Fogalmam sincs miért szakított velem Isaac, de most nem tudtam vele törődni. Csak szimplán benyitottam hozzájuk, és amikor befordultam abba a szobába ahol voltak rám fogták a fegyverüket.
-Jézus Aurora! Nem hallottál még kopogásról? - kérdezte.
-Dehogynem. - mondtam, és kopogtam kettőt a mellettem lévő ajtón. Erre megforgatták a szemüket és letették a fegyvereket.
-Fel kell hívnod a tesódat. - szólalt Stiles.
-Minek? - kérdeztem.
[...]
Egy egész fegyver arzenált tárolt magánál Argent és mégis azt mondta menjek el a testvéremhez Stiles-al és avassuk be őt, és győzzük meg hogy segítsen. Persze Isaac is megérkezett hogy segítsen, és ő elmehetett velük. Seggfej!
-Nem hiszem el, nem állhatott melléjük! - szólalt meg Lydia. - Scott nem ilyen.
-Nem láttad az arcát. - mondta Stiles. - Egyszerűen...
-Mit vársz tőlem? - kérdezte Lydia félbe szakítva Stiles-ot. - Jó felfogtam, hogy egyfajta Geiger halál mérő vagyok, de nem tudom hogy kapcsolhatnám be, csupán annyi tiszta hogy meg akart ölni, mert... - olyan volt mintha eszébe jutott volna valami, csak nem lenne biztos az egészben. Gondolkozott.
-Mert mi? - kérdeztem. - Lydia miért?
-Úgy hívott Banshee. - mondta. Ekkor ránéztem Stiles-ra, ő nem tudta mi az, mert nem volt annyira kíváncsi mint én hogy megkérdezze hogy milyen teremtményekből áll egy tribrid, azt hogy Nevadában milyen teremtmények vannak. - De mintha meglepte volna , lehet hogy nem ezért akart megölni.
-Hanem akkor miért? - kérdezte Stiles.
-Ki kell derítenünk. - mondta Lydia.
-Igen, de előtte rá kell jöjjünk mi az a Banshee. - mondta Stiles.
-Nem kell, mert mind ismerünk már egyet. - mondtam, mind a ketten rám néztek, én pedig hátra dőltem a fotelben. - Nevadában van Banshee is.
-És ezt mi miért nem tudtuk? - kérdezte Stiles.
-Mert nem voltál elég kíváncsi. - mosolyodtam el.
[...]
Elvitték mind hármukat, a sheriff, Melissa és Mr. Argent eltűnt, vagyis elvitte őket Jennifer. Éppen Stiles-ot kerestem a hír miatt, de nem találtam sehol se őt, se Lydia-t. Fogalmam sincs hova tűntek, de olyan volt mintha a föld nyelte volna el őket. Felhívtam Allison-t hogy akkor velük legyek, de nem vették fel.
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...