-Figyelem! A versenyt átették holnapra, ez volt a legközelebbi, és a legüresebb hotel ahol legkevésbé tudták megítélni hogy mennyire degeneráltak vagytok. - szólalt meg az edző mikor mindenki kiszállt a buszból. Ránéztem Isaac-re aki le se vette rólam a szemét amióta a buszon voltunk. -Rendeződjetek párokba, de okosan! - mondta. Mindenki elvett egy kulcsot, én és Nevada együtt voltunk, és a legnagyobb örömömre Isaac melletti szobába raktak minket.
-Egy estét kibírunk ezen a csodás helyen. - mondtam, és elmosolyodtam. Természetesen nem volt jó hely, nagyon büdös volt, és a falak papírvékonyak voltak.
-Amúgy vissza kéne jönni ide, csak úgy. - mondta Nevada mosolyogva, miközben kijött a mosdóból, és ekkor kopogtak. Felálltam az ágyról, és kinyitottam. Isaac állt az ajtóban mögötte az edzővel.
-Azt mondta az edző, hogy le kell kísérjelek jégért a csuklódra. - szólalt meg Isaac. Szerencsére gondoltunk erre Nevadával mikor lepakoltunk ide, szereztünk jeget a csuklómra.
-Nem kell, már hoztunk fel. - mosolyodtam el kínosan.
-Sajnálom, hogy hátra löktelek! Nem volt szándékos. - mondta Isaac, és az edző mögötte elmosolyodott.
-Ugye, hogy nem volt olyan nehéz Lahey? - mondta és ezután itt hagyott minket.
-Tényleg sajnálom. - mondta. Bólintottam, és be akartam csukni az ajtót, de Nevada megjelent mellettem.
-Most hogy az edző lelépett, megmondhatom neked a magamét. - szólalt meg Nevada, Isaac pedig hátra lépett egy lépést úgy meglepődött. - Ajánlom, hogy kontrolláld a farkas énedet, mert sokkal erősebb vagyok nálad, és nem félek használni az erőmet. - ekkor oda akart lépni Isaac-hez, de én vissza toltam a szobánkba.
-Szia Isaac. - mondtam, és gyorsan becsaptam az ajtót, mert láttam hogy Nevada már neki akar ugrani. Hosszú éjszakánk lesz.
[...]
Miután lezuhanyoztunk, Nevada még csinált valamit a zuhanyzóban, én nekem pedig kellett valami nasi, szóval lementem a géphez ami lent volt, és ekkor megláttam Boyd-ot aki éppen a szobájához szaladt vissza. Na ez furcsa volt.
Gyorsan megvettem a nasinkat Nevadával és elindultam vissza a szobánkhoz, amikor megláttam Stiles-ot aki éppen Lydia-ék szobájába ment be, szóval én is oda tartottam, amikor elkezdtem szédülni. Gyorsnak kellett lennem, mert ha a folyosón ájulok el az később biztos fájni fog. Benyitottam a szobájukba, és éppen az ágyon lévő papírokat bámulták, mindenki hátra nézett, én pedig a földre estem. Allison egyből ide sietett hozzám, és felsegített.
-Ettél ma már? - kérdezte Lydia. Megráztam a fejemet, ez nem jutott a mai nap folyamán az eszembe, lehet hogy csak ez miatt volt a szédülés, és nem Nevada miatt. Allison kivette a kezemből az egyik csokit és kibontotta és a kezembe adta. - Edd meg, jobban leszel. Most viszont meg kéne néznünk a másik szobát. - Stiles kiment a nyitott ajtón, és mi követtük őt a mellettünk lévő szobába, ami zárva volt.
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...