A kertünkben voltam, és éppen verekedtem, a húgommal, mivel kijöttem a formámból, a húgomnak pedig még formája sincs szóval csinálnunk kellett neki egyet. Julie minket figyelt, és kezében az egyik könyvem volt, éppen az egyik igémet tanulmányozta. Eldöntöttem hogy három emberre fogok figyelni amíg vége nincs ennek az egésznek, a húgomra, Julie-ra és magamra, ennyi. Aztán átgondolom az egész életünket itt Beacon Hills-ben.
Elkezdett csörögni a telefonom, és Julie egyből felkapta azt, majd fel is vette. Stiles hívott, meg van Kira és az anyja, lassan itthon vannak. Mondtam Julie-nak hogy mondja meg neki azt hogy Liam velünk van, és Scott-nak beszélnie kell vele is, Malia-val pedig senki sem beszélt még, én azt sem tudom hol van, elvileg Scott járt nála, és ő úgy gondolja hogy Malia megfogja ölni az anyját, a sivatagi farkast.
[...]
-Nevada. - beléptem a kórházba és Kira egyből ott termett előttem hogy megöleljen. Köré fontam a karomat és jó szorosan megöleltem. - Annyira sajnálom anyukátokat. - elengedtük egymást én pedig bólintottam köszönet képen. Egyedül jöttem a kórházba mert Izzy-nek még gyakorolnia kellett Julie-nak pedig tanulni. Elindultam a fiúk felé akik minket néztek, és egyből megnyomtam a lift hívó gombot, nem szóltam a fiúkhoz ahogy ők sem hozzám, látták rajtam hogy most nincs kedvem beszélgetni szóval tényleg hagytak.
Beléptünk a liftbe és Stiles megnyomta azt az emeletet ahol ki akartunk szállni, elvileg 23 halottat hoztak ide be. Kiszálltunk a liftből és sheriff egyből előttünk volt, mögötte éppen a hullákat tolták a hullaház felé.
-Ki talált rájuk? - kérdeztem.
-Argent, össze futott a rém doktorokkal is. - válaszolta a sheriff. Bólintottam, és folytatta. - És szerinte ti tudjátok hogy mivel állunk szemben.
-Van egy elméletünk. - szólalt meg Scott. Nekem van egy elméletem az biztos, de az hogy nekik az már jó.
-Mondjuk koránt sem megnyugtató. - vont vállat Stiles.
-A helyszínelők szerint máshol ölték meg őket, és később kerültek a csatornába. - mondta a sheriff.
-A rém doktorok rejtegették őket? - kérdezte Scott.
-Mi okuk lenne rá? - fordult felénk Kira.
-Fedezni próbálják. - válaszoltam, és mindenki rám nézett. - Mintha a gyerekük lenne.
-Mármint micsoda? - kérdezte a sheriff, fogalma sem volt róla hogy miről beszélünk, szerintem Argent-ék tudták hogy micsoda ez a szörny, mert azt olvastam a könyvemben hogy köze van hozzájuk és hozzánk is.
-Egy vérfarkas. - válaszolta Scott.
-Fenevadnak hívják. - mondta Kira.
-Tudjuk, biztató. - vont vállat Scott.
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...