-Azért hívtalak ide titeket mert megjöttek az eredmények. - szólalt Deaton. Rátámaszkodtam az asztalra és Deaton elővette a papírokat és elkezdte nézegetni őket. Ránéztem Nevadára aki idegesen figyelte Deaton-t. - Rokonok vagytok, de a papíron az van hogy nem vagytok a legközelebbi rokonok.
-Szóval akkor nem vagyunk rokonok? - kérdezte Nevada.
-Olyan közeli rokonságban nem vagytok mintha unokatestvérek lennétek, de van egy közös száll. - mondta.
-Ezt hogy éri? - kérdeztem.
-Ezt úgy kell érteni, hogy valahol az őseitek között volt szerintem egy testvér páros akik külön váltak egymástól. - mondta. - Az egyik testvér a Hale ágat erősítette, a másik pedig a Martin ágat.
-Szóval van köztünk egy távoli rokoni kapcsolat? - kérdeztem. Bólintott.
-48%-os a rokoni kapcsolat köztetek. - mondta. Ránéztem Nevadára aki ugyan úgy rám nézett. Ő sem tudott mit szólni ehhez az egészhez. Ahhoz képest a 48% azért sok.
[...]
Baromira késésben voltam reggel a suliból. Konkrétan késve érkeztem az órámra, ahol valaki új ült előttem. Beültem a helyemre és egyből megismertem azt aki előttem ült, Isaac. Vissza engedték a suliba? Ránéztem Scott-ra aki megvonta a vállát. Ezután előre néztem és próbáltam figyelni.
Az óra után mikor mentünk ki a teremből Isaac megállított szóval Stiles és Scott előre ment, megint később fogom megtudni miről beszélt az a kettő.
-Hé, arra gondoltam most hogy már szabad vagyok, mármint mehetek bármerre, eljössz velem valahova valamikor? - kérdezte. Csak nem...?
-Sziasztok! - köszönt Erica. Elmosolyodtam és ránéztem. Fogalmam sincs mit kéne reagáljak erre a kérdésre, szóval inkább csak elköszöntem tőlük és a fiúk után mentem a terembe. Jackson mögöttem jött be egy kicsivel és beült Scott mögé. Ideges volt.
-Hé, seggfej egy, kettő és három. - szólalt meg Jackson és hármasnál rám nézett.
-Akkor te vagy a négyes. - mondtam.
-Mi a franc az a kanima? - kérdezte. Mind a hárman felé fordultunk, na ez így nem jó. Honnan tud róla? Ekkor megszólalt az edző.
-Figyeljetek! Először egy kis figyelmeztetés, egyesek mint McCall, jobban teszik ha felkötik a gatyájukat olyan eszeveszettül nehéz lesz. - hátra döntöttem a fejemet a székben. Akkor még erre is kell tanulnom. - Hogy talán még én se tudnám letenni. - nevetett az edző. - Kérek egy önkéntest a táblához! - amíg a többiek jelentkeztek addig mi oda fordultunk Jackson-hoz.
-Lebénultam, nyaktól lefelé. Tudjátok hogy milyen érzés az? - kérdezte. Stiles és én össze néztünk. Őt is lebénította a kanima amikor ott volt az autószerelőnél.
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...