Negyvenkilencedik

27 4 0
                                    

Belenéztem a tükörbe, és ahogy láttam a vágás az arcomon még mindig ott volt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Belenéztem a tükörbe, és ahogy láttam a vágás az arcomon még mindig ott volt. Már elkezdett begyógyulni, de nagyon lassan. Ekkor benyitott Scott és Stiles, és amikor az utóbbi meglátta az arcomat egyből ide lépett hozzám, és az állam alá téve a kezét maga felé fordította az arcomat.

-Ezt ő csinálta? - kérdezte, és elengedett. Bólintottam, és ekkor Liam hangot adott ki. Stiles a zuhany felé nézett és elhúzta azt. Én mondtam Scott-nak hogy nem kéne megkötözni, de ő ezt látta jobbnak. Stiles elhúzta a függönyt, és egyből a legjobb barátjára nézett.

-Gondolom ez a te ötleted volt. - mondta Stiles. Scott bólintott. - Oké, akkor mi most ki megyünk beszélni, addig Nevada maradj vele. - fordult felém, bólintottam, kimentek én pedig elhúztam a függönyt és leültem a kád szélére.

-Ha leveszem a tapaszt nem fogsz kiáltani, ugye? - kérdeztem mire hevesen bólogatni kezdett. Lehúztam a tapaszt a szájáról, és a fájdalomtól felkiáltott, de utána csendbe volt egy percig.

-Miért raboltatok el? - kérdezte.

-Mindent elmondunk, de most nyugodj meg, oké? - szólaltam meg, bólintott, és mintha egy picit megnyugodott volna. De persze nem nyugodott meg, és még több kérdése volt, szóval inkább vissza raktam rá a tapaszt, a fiúk bejöttek érte, és kivitték majd leültették egy székre. Leültem Scott ágyára Liam mögé, a fiúk pedig előtte álltak meg.

-Liam leszedjük a tapaszt a szádról, ha sikítasz vissza tesszük, ha csendben maradsz akkor nem, rendben? - szólalt meg elsőként Stiles. Liam bólintott, és Stiles oda nyúlva leszedte a tapaszt. - Figyelj Liam, egy csomó durva dolgot láttál ma este, de még több durva dolog jön amiatt a durva dolog miatt ami ma történt. Érted? - ebbe már én is bele zavarodtam, és ahogy láttam Scott is. Mind a ketten ránéztük Stiles-ra.

-Nem igazán. - mondta Liam.

-Jó, az jó. - mondta Stiles. Megráztam a fejemet és elmosolyodtam.

-Én sem értem. - nézett rá Scott Stiles-ra. Ez egyre jobb lesz.

-Beavathatnád. - mondta Stiles, és rámutatott Liam-re.

-De mibe? - kérdezte Liam. Na azt megnézem hogy hogy avatják be.

-Liam ami történt, amit én tettem, azért tettem hogy megmentselek. Meg fog változtatni. - magyarázta Scott.

-Ha nem halsz bele. - mondta Stiles. Mind ránéztünk, ez most komoly? - Ezt nem kellett volna.

-Komolyan srácok, nektek ez nagyon nem megy. - szólaltam meg. Mind a ketten rám néztek.

-Miért te tudsz jobbat? - kérdezett vissza Stiles. Elmosolyodtam és bólintottam, majd felálltam. Liam elkezdett sírni, én és Scott leguggoltunk elé.

-Ne is figyelj rájuk Liam, nem fogsz meghalni. - mondtam, és rátettem a kezemet a térdére. Stiles is leguggolt mellénk.

-Hátha nem. - mondta Stiles.

Teen Wolf (1-6) HUN Where stories live. Discover now