-Hol vagy? - szólt bele a telefonba Allison. Mikor ezt kérdezte a mögötte lévő ajtó kinyílt és Lydia meg Jackson lépett ki rajta. Lydia letette a telefont és elrakta a táskájába.
-Na végre! Most már mehetünk? - kérdezte. Amikor meglátott engem felhúzta az egyik szemöldökét. - Te mit keresel itt? - kérdezte tőlem.
-TE mit keresel itt? - mutattam rá.
-Én eljöttem a legjobb barátnőmmel hogy megkeressük az idióta pasiját. - mondta. Megforgattam a szemeimet. Plafon felől jött egy tompa hang, mind felnéztünk.
-Futás! - kiáltotta Scott és megfogta Allison kezét, Stiles pedig az enyémet. A plafon beszakadt és elkezdtünk szaladni. Nagyon nehezen kaptam levegőt de most a futástól, lehet kicsit komolyabban kéne vennem a tesit. Az alfa nagyon gyorsan jött utánunk, ha most lelassítunk akkor mind meghalunk. Befutottunk az egyik terembe de melőtz elkezdtük volna eltorlaszolni az ajtót mindennel, megfordultam.
-Segítsetek az ajtó elé tolni! - szólalt meg Scott. Ez nem lehet igaz!
-Scott, várjatok! - szólaltam meg, de csak ignoráltak. Ekkor fordult meg Stiles is.
-Mi volt ez? Scott, mi volt ez? - kérdezte Allison. Megforgattam a szememet. Nagyon nem bírom ezt a lányt.
-Mi történt a plafonnal? - kérdezte Lydia. Ránéztem Lydia-ra, utána Stiles-ra.
-Segítsetek már! Rakjuk fel a székeket! - mondta Scott miközben oda húztak egy asztalt.
-Várjatok! - szólalt meg Stiles mellettem.
-Az ablakok. - és megint ignoráltak.
-Várjatok egy percet! - követte a tekintetével a többieket, és én is így tettem. Rohadtul nem jó amit csinálnak.
-Hé, ide figyelnétek egy kibaszott másodpercre?! - kiáltottam el magamat. Mindenki rám nézett. - Köszönöm! Csodálatos csapatmunka. És most mit tegyünk a 20 láb magas ablakfallal? - mutattam a mögöttem lévő ablakokra. Egymásra néztek.
-Elárulná valaki végre hogy mi folyik itt? Mert én halálra rémültem és szeretném tudni hogy miért. Scott? - szólalt meg elsőként Allison.
-Kicsi szívem, szerintem csak gondolkodj azon, hogy hogyan is fogjuk ezt... - mielőtt folytattam volna Stiles beleszólt.
-Valaki megölte a gondnokot. - szólalt meg. Ránéztem és megráztam a fejemet. Ezt nem hiszem el! Stiles Scott-ot figyelte szóval nem látta hogy milyen csúnyán nézek rá jelenleg. - Igen, a gondnok halott. - lépett egy lépést közelebb Stiles a többiekhez.
-Miről beszél, ez most valami vicc? - kérdezte Allison. Annyira szeretném képen törölni ezt a lány, túlságosan hisztis.
-Ki ölte meg? - kérdezte Jackson. Ránéztem Stiles-ra aki felém fordult egyből, és egyszerre néztünk Scott-ra.
ESTÁS LEYENDO
Teen Wolf (1-6) HUN
FanficA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...