Egy furcsa érzés kerített hatalmába és hirtelen elszédültem. Megálltam az ajtóban és megtámaszkodtam a falnál. Ránéztem a húgomra és ekkor a lámpák elkezdtek pislákolni a házban.
-Ez most nem én vagyok, esküszöm. - szólaltam meg, bólintott és Faye jelent meg a nappali bejáratánál. A lámpák már nem pislákoltak, de az érzés még mindig ugyan olyan volt. - Olyan hirtelen tört rám ez az érzés, rég nem éreztem ilyet.
-Mit érzel? - lépett közelebb Faye és megérintette a karomat, majd a homlokomra tette a kezét. Még mindig rohadtul szédültem, ájulás szélén álltam, nem tudom mikor éreztem ezt utoljára, de tudom hogy a legtöbbször Rory-val voltam ilyenkor.
-Valószínűleg egy... - mielőtt befejezhettem volna a mondandómat valaki félbeszakított.
-Természetfeletti változás. - hallottam meg ismerős hangot. Megfordultam és Rory áll az ajtóban mögöttem.
-Édes istenem, Rory! - kiáltottam fel örömömben és gyorsan oda léptem hozzá és megöleltem. Azt hittem már nekem kell kimenni hozzá hogy végre láthassam. - Nagyon hiányoztál! Tudják már a többiek hogy itt vagy?
-Nem, még nem. - suttogta a fülembe. - Elsőként hozzád akartam eljönni, hiányoztál. - elengedtük egymást és ekkor észre vettem rajta hogy sokkal sápadtabb volt mint amikor még itt élt. Hátra néztem Faye-re és a húgomra akik mosolyogva néztek minket.
-Bemutatom a nagynénémet és a húgomat, Faye és Izzy. - mutattam rájuk, Rory gyorsan bemutatkozott és utána elvonultunk a szobámba. Alig hittem a szememnek, itt van, Rory itt van. - Nos, hogy hogy vissza jöttél?
-Történt egy kis baleset kint Franciában. - szólalt meg lassan és elkezdte levenni a pulcsiját és azt letette az ágyamra. Felém fordította a karját, és egy harapás nyom volt rajta, megharapták? - Az egyik vérfarkas aki még tanul megharapott. - egyből elé léptem és megfogtam a csuklóját majd feljebb emeltem a karját. Ilyen tényleg nincs.
-De hogyan? - néztem a szemébe. Elhúzta a karját tőlem és vissza vette ezután a pulcsiját.
-Isaac és én próbáltunk segíteni egy fiatal farkas lánynak az első átváltozásánál, de rossz helyen voltam és megharapott. - vont vállat. Egyből megöleltem őt, ekkor pedig valaki benyitott a szobámba elengedtük egymást és Julie sietett ide Rory-hoz és szorosan megölelte.
-Annyira hiányoztál! - suttogta a fülébe Julie. Rory elmosolyodott majd elengedték egymást. - Sokat fejlődtem az utolsó találkozásunk óta.
-Ennek nagyon örülök Julie, de most inkább avassatok be hogy kivel állunk szemben, mert szeretnék segíteni. - nézett végig rajtunk. Szóval nem akarja elmondani Julienak hogy megharapták. Tudom hogy nálam van a farkas ereje, de én nem tudom bele rakni, ahogy Julie sem. Faye még talán megpróbálhatná, de szerintem ő is csak nehezen tudná. Lehet hogy nem annyira nehéz ige, de akkor is sok boszinak még ez is nehézkes.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Teen Wolf (1-6) HUN
FanficA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...