Éppen a esti vacsoránkat készítettük Mason-nel amikor meghallottam valamit a rádióból. Eddig zene szólt benne, de most Stiles hangját hallottam. Segítséget kért, de nem tudom miért.
-Baj van Nevada? - kérdezte Mason.
-Te nem hallod? - néztem hátra rá. Megrázta a fejét. A rohadt életbe. A bennem lévő banshee, valami baj van Stiles-al. - Baj van, mennünk kell. - mondtam és elzártam a sütőt és kiszaladtam majd a cipőmet kezdtem el felvenni. Mason is jött utánam és 5 percen belül már a kocsiban is voltunk.
Stiles házához mentünk, mert Stiles hangját hallottam. Biztos hogy valami baj van, de remélem hogy csak téves riasztás. Amikor oda értünk éppen a kiérkező Scott-tal, Isaac-el futottunk össze.
-Te is hallottad? - kérdezte tőlem Isaac mire bólintottam. - Csodás.
[...]
Az őrsere mentünk ahol a sheriff egyből kiadta a keresést a jeep-re. Az év leghidegebb napja volt, és valószínűleg egy szál pólóban volt, már rég kihűlhetett. A sheriff egyik járőre bejött és mondta hogy megtalálták a jeep-et.
Mind oda mentünk, és a kórházbál volt, mire oda értünk addigra Melissa és többi ember átfésülte a helyet, csak az alagsort nem. Míg a többi ember lement addig mi felmentünk a tetőre, és ott volt Derek is.
Derek megtanított egy új trükköt Scott-nak, hogy hogyan érezheti meg a helyszín elhagyása után is az ember érzelmeit. Amikor kisebb voltam anyáméknak az egyik farkas barátja megtanított erre. Ezért éreztem meg egyből amikor feljöttünk ide a szorongást. Rettenetesen küzdhetett idefent önmagával.
[...]
Mason, Derek és én a suliba mentünk de ott sem találtunk semmit, és ez nagyon zavaró volt. Stiles halálra fog fagyni ha mi nem találjuk meg két órán belül.
A kabátomat jobban összehúztam magamon, egyre hidegebb volt. Mason és én vissza mentünk hozzánk egy csomó plédért, mert szüksége lesz rá, és én is felvettem egy melegebb kabátot. Felhívott Scott és mondta, hogy az eichen házba mentek mert Lydia úgy érezte ott vannak, de nem ott volt Stiles.
Mikor becsuktuk a bejárat ajtaját az olyan erővel csapódott mint általában mindig, de most más volt mert meghallottam valamit, valamit amit már rég meg kellett volna. Lehunytam a szememet, és ekkor megláttam a prérifarkas vermet aminél megtalálták Malia-t. Basszus. Ránéztem Mason-re, el kell mennünk a veremhez.
Gyorsan kocsiba ültünk és elindultunk az erdő felé, és amikor odaértünk, megláttuk ahogy Melissa és Scott apja jönnek ki Stiles-t fogva. Mason és kiszedtük a plédeket a kocsiból és egyből oda szaladtunk hozzájuk, és ráterítettük Stiles-ra a plédeket.
Melissa és Mr. McCall bevitték őt a kórházba mi pedig követtük őket, amikor oda értünk ott voltak Derekék és én oda mentem hozzájuk addig Mason segített bevinni Stiles-t.
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...