Ötvenhetedik

20 4 0
                                    

Anyám nem fogadta jól azt amit láttam, de Faye mintha meg se lepődött volna

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Anyám nem fogadta jól azt amit láttam, de Faye mintha meg se lepődött volna. Még mondta is hogy nem csodálkozik hogy ilyet tett a nagymamám ami nagy veszekedést váltott ki anyám és Faye között.

-Min gondolkozol? - kérdezte Izzy.

-A nagymamánkon. - mondtam. - Hihetetlen amit csinált, megfosztotta Rory-t attól hogy farkas legyen, és arra ítélte hogy ha valamelyik farkas megharapja meghal. - ekkor Braeden és Derek begurult a kocsijukkal, vagyis Braeden egy rabszállító autóval jött Liam miatt, mivel ma telihold lesz, és ő feltétlenül jönni akart. Mindenki kiszállt a kocsiból és ekkor láttam meg azt akivel nagyon nem akartam beszélni, Peter-t. Ez remek lesz.

-Honnan szereztél rabszállítót? - kérdezte Stiles Braeden-t.

-Rendőrbíró vagyok. - válaszolta elmosolyodva Braeden.

-Ja, azt hittem csak álca. - vont vállat Stiles.

-Tényleg velünk jön? - kérdezte Derek Liam-re mutatva.

-Tényleg velünk jön? - ismételte meg a kérdést Stiles Peter-re mutatva.

-Jöjjön mindenki aki tud, mivel Scott-ékat a telihold előtt rabolták el, igyekezhetnénk. - szólalt meg Peter.

-Mégis miért? - kérdezte Malia.

-Ha Kate vissza vitte Scott-ot ugyan abba a templomba ahova Dereket, honnan tudjuk hogy nem ugyan azt akarja csinálni vele is? - kérdezett vissza Derek.

-Fiatalt akar belőle csinálni? - kérdezte Liam.

-Egy babává akarja vissza változtatni, vagy mi? - kérdeztem össze húzva a szemöldökömet.

-Vagy vissza vinni oda ahol még nem volt farkas. - vázolta fel Derek.

-Igen, annak több értelme van. - dőltem neki Stiles Jeepjének.

-Egy vérfarkas nem foszthat meg egy igaz alfát az erejétől, de Naguál jaguár akit a Tezcatlipoca támogat...talán megteheti. - magyarázata Peter. Mind egymásra néztünk. - Na, most hogy mindenki kiakadt, mehetünk is.

-Még nem, megvárjuk Lydia-t. - mondta Stiles.

[...]

Rengetegszer hívtam újra Lydia-t, de nem vette fel. Már kezdtem érte aggódni.

-Mit keres a suliban? - kérdezte Derek.

-A kardon nem elég erős a szagminta, elhozza Kira dzsekijét. - válaszolta Malia.

-Nem válaszol. - sóhajtott Stiles. Már ő is rengetegszer hívta, de egyáltalán nem vette fel.

-Ha van kocsija, beérhet bennünket. - szólalt meg Braeden.

-És ha történt valami, ha bajban van? - kérdezte Stiles.

-Maradj, keresd meg! Mi viszont indulunk! - mondta Peter és beült Derek kocsijába. Ránéztem a húgomra.

Teen Wolf (1-6) HUN Where stories live. Discover now