Hetvenkilencedik

44 6 0
                                    

-Canaan? Nem hallottam még a róla

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Canaan? Nem hallottam még a róla. - vont vállat Faye és leült mellém. Ránéztem Enoch-ra aki gondolkodni kezdett. - Biztos ezt látta Lydia? - bólintottam.

-Én viszont hallottam már a helyről. - mondta. - A koven egyik tagja varázsolt már ott, bele halt. Szellemváros, nem lakik ott senki, de azok a szellemek elég dühösek.

-Lydia, Scott, Rory és Malia elakarnak menni oda. - mondtam.

-Menj velük. - lépett közelebb Enoch. - Hatalmas boszorkány vagy, téged nem tudnak bántani.

-Láttam a lovasokat én is, mivel Corey előhozta őket. - mondtam. - Tudnak bántani engem is.

-De a szellemlovasok már nincsenek ott, itt vannak Beacon Hills-ben. - ült le velem szembe Enoch. - Julie is menjen veled.

-Én itt maradok - jött be Julie a nappaliba. -, Melissa felhívott hogy kellenek növények mert Argent egyik sebét csak mi tudjuk begyógyítani.

-Akkor te maradj itt. - álltam fel ránézve.

-Illetve megpróbálok rájönni hogyan hozzuk vissza a húgodat. - elmosolyodtam és oda léptem hozzá majd megsimítottam a karját. Nem lesz itt sokáig Julie, vissza fog menni Franciaországba amint vissza hoztuk Stilest.

-Köszönöm. - mondtam, megöleltük egymást és utána egy köszönés után leléptem.

[...]

-Elég kihalt. - mondta Rory mikor kiszálltunk a kocsiból. - Tényleg igazi szellemváros.

-Nem hallok szívverést és még szagokat se érzek. - néztem rá mikor oda értünk Lydiáékhoz.

-Stiles miért küldött ide? - kérdezte Scott és ekkor az egyik lámpa pislákolni kezdett. Ijesztően nézett ki a hely annyi szent, de nem féltem. Tovább sétáltunk és ekkor megláttunk egy szét tépett plakátot. Canaan day.

-Ezt láttam az álmomban. - szólalt meg Lydia. Körbe néztünk és ilyen ezer éves dolgokat találtunk még 1987-ből, szóval akkor állt meg az idő itt. Hallottunk egy körhintát nyikorogni és amikor oda mentünk megnézni akkor elindult magátol. Mi a fene? Ez nagyon ijesztő volt, amikor megállt mind egymásra néztünk.

Körbe néztünk még a helyen, külön váltunk, és amikor egy háznak a kertjéhez értünk megláttam egy embert a földön feküdni, közelebb lépkedtem hozzá, egyből megismertem azt a ruhát ami rajta volt. Mason.

-Látsz valamit Nevada? - kérdezte közelebb lépve Lydia. Nem tudtam levenni a szememet róla. Tiszta vér volt a ruhája, és a szag, a vér szaga itt volt, körbe lengte a helyet. - Ez csak egy káprázat, nem igazi, a hely hallucinációt okoz, gyere!

-Láttam egy kisfiút, ahogy Scott és Malia is, gyertek lányok! - jött közelebb hozzánk Rory. - Baj van? - fogta meg a kezemet, ránéztem és amikor vissza néztem már nem volt ott.

Teen Wolf (1-6) HUN Donde viven las historias. Descúbrelo ahora