Huszonnegyedik

107 6 0
                                    

Elindultunk a kórházba ahol Scott és Stiles éppen Jackson hulláját próbálta kicsempészni

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Elindultunk a kórházba ahol Scott és Stiles éppen Jackson hulláját próbálta kicsempészni. Az erdő közepén voltunk, de Peter megállt.

-Lydia kell ide. - szólalt meg. Egyből ránéztem. Mit akar a testvéremmel?

-Nincs most időnk. - fordult meg Derek.

-Mire kell a testvérem? - kérdeztem. Ekkor mind a ketten rám néztem.

-Van az a bizonyos érzelmi kötés ami vissza tudja hozni Jackson-t. - mondta Peter, bólintottam és tovább mentünk. Lydia még mindig nagyon szerelmes Jackson-ba, ezt tudom, de az hogy rá lenne szükség azt nem hiszem. Írtam egy üzenetet Lydia-nak hogy szükségünk lenne rá, és erre nem írt vissza semmit. Oda értünk egy elhagyatott raktár helyiséghez, és ott voltak Scott-ék is, méghozzá Chris Argent-el. Mi a fenét keres ez itt? Ránéztem Isaac-re aki megvonta a vállát, hogy ne törődjek vele.

-Vigyétek be! - mondta Derek. Scott és Isaac bólintott és felkapták őt majd elkezdték becipelni. Utánuk mentünk és nagy meglepetésünkre senki nem volt még itt.

-Hol vannak? - kérdezte Scott. Mind ránéztünk.

-Kik? - kérdezett vissza Derek.

-Peter és Lydia.

[...]

Egy tíz perc után sem jelent meg senki, és ez nagyon zavart, Derek már háromszor ki akarta nyírni Jacksont, de Scott leállította folyamatosan. Persze Argent az apja védelmére kelt és ekkor megjelent Gerard.

-Minden lény ami ennyire veszélyes, jobb ha elpusztul. - mondta Gerard. Ekkor Derek meg akarta ölni Jacksont, de ő felébredt és karmait Derek hasába mélyesztette, majd eldobta őt és az egyik falnak repült. Na ez nem jó, nagyon nem jó! - Minden elismerésem Scott, így elhoztad Jacksont Derekhez, hogy megmenthesse, csak mindeközben nem vetted észre hogy ezzel elhozod Dereket hozzám.

Ekkor pedig hirtelen a mellettem lévő Isaac össze esett. Leültem mellé a földre és ekkor láttam meg a nyilat a hasában. Ez biztos hogy Allison volt. Scott és én felállítottuk és hátrébb mentünk vele. Lövöldözéseket hallottunk, biztos vagyok benne hogy a kanimát lőtték éppen. Kihúztuk Isaac hasából a nyilat és már el is kezdett gyógyulni. És ekkor meghallottunk kintről egy üvöltést, Scott és Isaac átváltozott és kiszaladtak Gerard-ékhoz, de még Isaac a lelkemre kötötte hogy itt maradok és elbújok. Így is tettem és minden féle hangit hallottam kintről, sőt még azt is éreztem hogy Nevada is kapott az egészből. És a semmiből minden elcsendesedett, kimentem a többiekhez és ekkor Scott felállította Dereket és csak annyit láttam hogy Derek megharapja Gerard-ot, és fekete vér folyik a sebéből. Mi a fene?

-Ez meg mi a fene? Mit csináltál velem Scott? - kérdezte Gerard. Közelebb léptem Argent mellé.

-Azt mondták Gerard-nak van egy terve, nekem is volt. - mondta Scott. Ekkor Gerard elővette a kis gyógyszeresét és ekkor jutott el a tudatomig hogy mi történt azokkal a gyógyszerekkel. Scott kicserélte őket. Ekkor Gerard a földre esett és feketét kezdett el hányni. Ez gusztustalan. Körbe néztem és Isaac a földön feküdt Allison és a kanima közelében ami Allison-t tartotta fogva.

Teen Wolf (1-6) HUN Where stories live. Discover now