-És én nem voltam rajta? Se Camilla? - kérdezte Faye.
-Nem, csak én. De nem Nevada Hale-ként, hanem Deveroux-ként. - elővettem a telefonomat, és megmutattam neki a listát.
-Szóval most azon vannak a többiek, hogy még kettő ilyen listát megtaláljanak? - bólintottam. - De ki írta ezeket, és ki ölne azért hogy 20 dolcsit kapjon?
-20 milliót. - mondtam. Faye-nek leesett az álla. - Én 40-et érek, ti pedig nem vagytok még rajta, szóval a másik kettőn kell hogy rajta legyetek.
-El kéne hagynunk Beacon Hills-t? - kérdezte. Megvontam a vállamat, még én sem tudtam biztosra, hogy mit kéne csinálnunk.
-Nem tudom. - mondtam. - Még maradjatok itt, várjunk egy hetet, és ha nem találjuk meg akkor megkérem a sheriffet hogy díszkísérettel kísérjenek ki a városból.
-Ilyenre nem kell megkérned, mert megtudjuk magunkat és a babánkat védeni. - mondta. - Pár nap és 18 leszel, hamarosan találkoznunk kell az anyáddal.
-Tudom. - bólintottam, és leültem a székre ami mellettem volt. - Nem volt a listán anyám, se a testvéreim.
-És hogy fizetik ki ezt a sok pénzt? - kérdezte.
-Amikor megöltem az ulfhednárt akkor megfújták a Hale család tartalékját, 207 millió dollárt.
-Hogy mennyit? - kérdezte meglepődve. Camilla kinyitotta az ajtót, és lejött a kicsi Tony-val. Remélem ő nincs rajta a listán, mert akkor komolyan ölni fogok.
-Baj van? - kérdezte az arcunkra nézve Camilla, biztos látszott rajtunk hogy baj van.
-Igen, egy héten belül lehet el kell hagynunk Beacon Hills-t. - válaszolta Faye. - Majd később elmagyarázom, ha Tony elaludt. - Camilla bólintott és adott egy gyors csókot Faye-nek, majd felment. - Öt nap, öt nap múlva a te fejeden lesz a legnagyobb céltábla.
-Egész Beacon Hills, és a családom is, egyre jobb lesz ez. - mosolyodtam el, és elindultam fel a szobámhoz. Öt nap múlva a legtöbb ember engem fog keresni itt Beacon Hills-ben.
[...]
Faye azt mondta hogy ne menjek be, de én bementem, mert már így sokat hiányoztam. Mikor vége volt a napnak akkor mind elindultunk haza, és az ellenfél sulija pont ekkor érkezett, láttam ahogy Liam idegesen oda megy és az egyik srác felé nyújtja a kezét, ha jól láttam az emlékeiben a Davenport volt a régi sulija. A srác akinek a kezét nyújtotta Liam az szekálta őt.
Oda léptem Scott mellé, és Liam-et figyeltük. Az ellenfél egyik játékosa nagyon felhúzta Liam-et, és csak annyit láttam, hogy a kezéről vércseppek hullanak le. Basszus. Scott és én egyszerre kapcsoltunk, és oda szaladtunk hozzájuk. Scott elhúzta onnan Liam-et, én és Stiles ott maradtunk a sráccal.
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...