Oda léptem Faye mellé, és megnéztem mit olvasott. Az anyám könyvét nézegette. Rám nézett, és becsukta azt majd hátra dőlt. Egyikünk se tudott aludni, szóval a konyhában vagy a pincében üldögéltünk. Oda léptem a kávéfőzőhöz és öntöttem a bögrémbe még kávét, majd vissza mentem a pincébe.
Hajnali négy volt, és pont jött egy hívásom Stiles-tól a gépemen. Felvettem, az említett fiú egyedül volt a szobájában, a karikák a szeme alatt egyre sötétebbek voltak, és ahogy elnéztem magamat a kis kockában a gépem sarkában az enyémek is.
-Boldog szülinapot! - mondta Stiles. Elmosolyodtam és bólintottam köszönet képen.
-Köszi. - mondtam. - Készen álltok a mai napra? - Stiles bólintott. Az volt a terv hogy Scott-ot ideiglenesen megölik, én meg nem lehettem ott nyílván mert anyámmal volt a találkozóm. Ha tudtam volna inkább segítettem volna nekik hogy biztos vissza tudjuk hozni Scott-ot és ne legyen végleges a dolog.
-Inkább az a kérdés, hogy te készen állsz? - kérdezett vissza, megvontam a vállamat.
-Már egy órája érzem azt hogy bezárult a kapu a fejemben. - láttam Stiles-on hogy kíváncsi arra, hogy mi van most ezzel a bezárult kapuval a fejemben szóval folytattam. - Az erőm ugyan úgy működik, és nem érzem hogy a testvéreim bevetették magukat abba hogy megkeressenek. - mondtam.
-Mert hajnali négy óra van, szerintem ők is alszanak. - mondta Faye a hátam mögül. Oda fordultam és megvontam a vállamat. - Elmondták szerintem a húgodon is azt a varázsigét. - azonnal tudtam melyik igére gondolt, amelyik mindenkit gonosszá tesz.
-Lehetséges. - mondtam megvonva a vállamat és vissza fordultam a laptopom felé. Stiles és én még beszéltünk egy fél órát, utána letettük. Elkezdtem nézegetni anyám könyvét és ekkor kiesett egy boríték belőle. Becsuktam a könyvet és felnéztem Faye-re aki letette elém a kávémat.
-Az micsoda? - kérdezte és a levélre mutatott.
-Nem tudom, a könyvből esett ki. - mondta, elkezdtem kibontani a levelet, és ugyan úgy anyám kézírása fogadott.
Nevadának!
Elkaptak, a testvéred elkapott és bezárva tart, elfogja mondani rajtam a varázsigét ami ugyan olyan gonosszá tesz mindenkit. Ami a bátyádat is azzá tette, és a húgodat is. A születésedkor letudtam küzdeni ezt a varázsigét, de amikor a húgod megszületett ő más volt, mintha gonoszan született volna, de ahogy beszélgettem vele mostanában megváltozott. A húgod születéséről azért nem szóltam mert nem akartam hogy aggódj értem. Amikor 2 éves voltál elraboltak engem, és Enoch apja megerőszakolt, így Enoch és Isidora édestestvérek. Leírtam a papír aljára azt a varázsigét ami hatástalanítja a gonosszá tevő varázsigét. Kezdj a húgoddal, és csak utána térj rá Enoch-ra, én nem vagyok olyan erős mint ők ketten. Engem Faye el tud intézni. Szeretlek kincsem, de ha eldurvulnak a dolgok velem, meg kell ölnötök!
YOU ARE READING
Teen Wolf (1-6) HUN
FanfictionA TÖRTÉNET ELTÉR AZ EREDETITŐL Azután hogy a hármas (Scott, Stiles és Rory) megtalálja a hullát az erdőben, minden a feje tetejére áll. Mint a dominó úgy követik egymást a szörnyűbbnél szörnyűbb események. Kövesd végig Scott, Stiles, Rory és Nevada...