∘✩ 4 ✩∘
Noah egész délután nálam volt, végig az udvaron lógtunk, beszélgettünk, és szívattuk egymást. Csak a szokásos. Miután elment, felöltöztem, és összeszedtem a csipszes zacskókat az udvarról, majd felmentem a szobámba. Anyu fél hat körül jött meg, így amikor hallottam a kulcszörgést, lesiettem a lépcsőn.
– Szia, anyu!
– Szia, kicsim – vette le a cipőjét, majd hozzám lépve nyomott egy puszit a homlokomra.
– Mit hoztál vacsorára?
– Pizzát.
A konyhába vittem a pizzás dobozt, és kikészítettem két tányért. Anyu, aki időközben visszatért a kézmosásból, leült az asztalhoz.
– Milyen napod volt? – érdeklődött, beleharapva egy pizzaszeletbe.
– Semmi különös – feleltem. – A suliban elmondtak egy halom infót, aztán Ivyvel elmentem fagyizni. Délután pedig itt volt Noah, nemrég ment el – fejeztem be az élménybeszámolót.
– Látom, fürödtetek – mutatott a hajamra, ami, bár megszáradt, tiszta hullámos volt a víztől.
– Aha, de csak egy kicsit. Beledobott a medencébe – forgattam a szemem, mire anyu mosolyogva nézett rám. – Mi az? – csodálkoztam.
– Semmi – intett a kezével, majd ő kezdett el mesélni a napjáról.
Vacsora után felmentem a szobámba, és ledőltem az ágyamra. Ivy rám írt, úgyhogy vele chateltem vagy egy órát, aztán lezuhanyoztam, fogat mostam, és jöhetett a tipikus esti chill. Netflix vagy TikTok. Esetleg Wattpad. Mindegy, a lényeg, hogy már három is elmúlt, mire feleszméltem, hogy aludnom kellene, mert rohadt álmos leszek a suliban. Már majdnem elaludtam, amikor megpittyent a telefonom. Ásítva nyúltam érte, azon csodálkozva, ki lehet az ilyen későn. A kijelzőre pillantva elmosolyodtam. Noah írt.
Noah: Jó éjt, bár tudom, hogy még nem alszol.
Delilah: Neked is. Már majdnem aludtam amúgy.Másnap reggel a telefonom ébresztője keltett. Mérgelődve nyomtam ki, és visszadőltem a párnára, hogy pihenjek még pár percet, mielőtt tényleg felkelek. Néhány percig csak feküdtem, aztán, realizálva, hogy el fogok késni, ha nem kelek fel időben, kimásztam az ágyból. Arcot és fogat mostam, felöltöztem, dobtam fel egy kis sminket, aztán felkaptam a csaknem üres iskolatáskámat (a tankönyveket elvileg ma kapjuk meg), és leszaladtam a lépcsőn. Ittam egy kávét, és megettem egy vajas pirítóst, aztán már mentem is a suliba Ivyvel.
A tanítás gyorsan eltelt, megkaptuk a könyveket, az iskolai rendtartást, papírokat, amiket kitöltve vissza kell majd hoznunk, majd a szekrénykulcsokat, és nagyjából ennyi volt a nap.
Hazaérve megebédeltem, bepakoltam másnapra az órarend szerint, kicsivel később pedig táncom volt, az első próbánk ebben a tanévben. 2 és fél óráig tartott, először bemutatkoztunk az újoncoknak, aztán a vezetőnk, Nora elmondta, mire számíthatunk ebben a tanévben, mikor lesznek próbáink, fellépéseink, aztán pedig egy kicsit nyújtottunk, és különböző ügyességi gyakorlatokat ismételtünk át. Spárga, cigánykerék, kézenállás, arábel.
A próba gyorsan véget ért, így elbúcsúztam a többiektől, és hazabicikliztem (elég messze van tőlünk a terem, ahol gyakorlunk).
Hét körül értem haza, és azonnal ettem, mert szinte éhen haltam, aztán felmentem a szobámba. FaceTime-oltam Noah-val egy kicsit (valamit játszott, és nekem magyarázott róla, én meg közben a szobámban pakoltam, mert volt benne egy kisebb káosz), aztán lezuhanyoztam, fogat mostam (szokásos dolgok), majd olvastam egy kicsit Wattpadon, aztán már mentem is aludni (olyan egy körül, ami nálam korai), mert igen fáradtnak éreztem magam.
_________________________
Sziasztok! 💞
Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a részt, remélem, tetszett.következő rész a jövő héten :)
ddorcii <3
YOU ARE READING
Több mint barátság
Romance.· 𝙬𝙚 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙗𝙚 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙗𝙪𝙩 𝙄'𝙙 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙤 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙥𝙧𝙚𝙩𝙚𝙣𝙙 ·. Delilah Blaine és Noah Clark óvodás koruk óta barátok, sok időt töltenek együtt, és úgy tűnik, mindig megtalálják a közös hangot. Azonban az idei tanévben va...