∘✩ 45 ✩∘
Noah szobájában ültünk, én az ágyán, ő pedig az asztala előtti széken, kezünkben egy-egy pizzásdobozzal. Noah-é már elfogyott, nekem viszont még maradt jó pár szelet, de már nem bírtam többet enni.
– Kéred az enyémet? – nyújtottam felé a dobozomat.
– Aha, kösz – vette el, én pedig elfojtott mosollyal néztem, ahogy elpusztítja a maradékot.
Az ágyán hátradőlve elővettem a telefonomat, és válaszoltam anyunak, aki üzenetben érdeklődött, hogy haladunk. Visszaírtam, hogy már végeztünk, és most csak úgy lógunk, de vacsorára hazamegyek.
Az üzenetből kilépve megnyitottam a TikTokot, és a For You-mban pörgetve néztem a videókat, amikor az egyikben megláttam, hogy valamilyen lány kólát iszik, mire felkaptam a fejem.
– Noah, van kólátok? – néztem föl a telefonomból.
– Hm? – kérdezte, még mindig a pizzámat fogyasztva.
– Kóla – ismételtem.
– Mi van vele?
– Van kólátok? – érdeklődtem, mire megvonta a vállát.
– Megnézzem? – állt fel, letéve a dobozt az öléből.
– Aha, légyszi – pislogtam kérlelően.
Noah kiment a szobájából, majd pár perc múlva egy üveg kólával és két műanyag pohárral a kezében tért vissza. Teletöltötte a poharat, majd felém nyújtotta, mire megköszönve elvettem, és belekortyoltam. Noah közben engem figyelt, visszaülve a székbe, majd amikor elhaladtam előtte, és leraktam a poharat az asztalra, megragadta a kezem, és megállított.
– Mi az? – néztem rá kérdőn, amikor átkarolta a derekamat, és az ölébe húzott, én pedig lehuppantam a fél combjára, a nyaka köré kulcsolva a karom.
– Most jut eszembe, hogy van egy kis elintéznivalónk – kezdte komoly arccal, mire lesütve a szemem elmosolyodtam.
– Tényleg? Én nem emlékszem semmire.
– Festékes lett a pulcsim... – nézett a szemembe.
– Oh, milyen kár – vigyorodtam el gonoszul, mire felnevetett, és a ujjai a pólóm alatt megtalálták a derekamat.
Azonnal rájöttem, mit tervez, és megpróbáltam leállítani.
– Ne, Noah. Ne csináld... – de meg sem várta, amíg befejezem, ujjait belefúrta a bőrömbe, mire nevetve felsikoltottam, és megpróbáltam kiszabadulni az öléből, de nem engedett. – Oké, bocs a pulcsiért – nyögtem ki nevetés közben, mire a szemembe nézve röhögve megcsóválta a fejét.
– Hát, ez nem volt valami őszinte. Próbáld újra – közölte, és ismét belém mélyesztette az ujjait. Újra felsikoltottam, és megpróbáltam ellökni magamtól, de a keze még mindig a derekamon volt, így nem tudtam.
– Jó, oké, nem volt szép tőlem – ismertem be. – Bocsi.
– Nem gond a pulcsi, megkaphatod, ha akarod. Csak imádlak szívatni – vigyorgott, mire megforgattam a szemem.
– Nem is tűnt fel.
– Tényleg? – kérdezte, és tudtam, megint mire készül, így gyorsan közbevágtam.
– Mármint... tudok róla. Hogy szeretsz idegesíteni – jegyeztem meg.
– Nem akarod, hogy megismételjem, amit az előbb, mi? – vigyorgott.
– Nem, csak...
– Csak mi?
– Semmi – néztem a szemébe huncut mosollyal, és két kézzel összeborzoltam a haját, mire mérgesen összehúzta a szemét.
– Most véged, Del – közölte egyszerűen, mire felsikoltottam, ő pedig felemelt, ledobott az ágyra, és csikizni kezdett.
– Ne, ne! – könyörögtem nevetve, miközben persze sikítottam, ahogyan a torkomon kifért.
Lassan abbahagyta, mire kifulladva ültem föl, és az ágyról levéve egy párnát, hozzávágtam.
– Utállak – közöltem vele visszafojtva a nevetésem, megigazítva a pólóm, ami felgyűrődött az elmúlt percekben.
– Hogyne. Én is – mosolygott, majd elkomolyodva a szemembe nézett. – Jól vagy?
– Soha jobban. Csak már elegem van belőled – vigyorogtam rá.
– Akkor nem kapsz gumicukrot – felelte mosolyogva, mire elnevettem magam.
– Van gumicukrod?
– Van.
– Milyen?
– Haribo.
– Kaphatok belőle? – vetettem be a bociszemeimet, aminek tudtam, hogy nem fog ellenállni. És nem is tud. – Légyszii.
Mosolyogva megforgatta a szemét, és kivette a fiókból az édességet.
– Persze. Tudod, hogy képtelen vagyok neked nemet mondani – nyújtotta felém, majd amikor már elérhettem volna, felemelte.
– Hééé – néztem rá összehúzva a szemem, majd közelebb hajolva adtam egy puszit az arcára, mire elmosolyodott, és leengedte a karját. Kezébe véve az arcomat megcsókolt, majd átadta az édességet.
– Szeretlek – szóltam halkan, mire felvonta a szemöldökét.
– Most ezt a cukorka miatt mondod, ugye? – ráncolta a homlokát, mire elnevettem magam.
– Dehogy, te hülye. Tényleg szeretlek. Úgy mindenért – komolyodtam el.
– Szeretlek, Del – fúrta a tekintetembe az övét, mire felnéztem az édességbontogatásból, és mosolyogva bólintottam. Majd eszembe jutott valami.
– Akkor enyém a pulcsi? – kérdeztem gyorsan, mielőtt meggondolná magát, mire Noah levette magáról a foltos darabot, így félmeztelenül állt előttem. Nem bántam. Sőt.
– Tényleg kell?
– Aha. Olyan, mintha tie dye-os lenne – bólogattam, és mosolyogva elvettem a felém nyújtott pulcsit, majd egy mozdulattal belebújtam. – Köszi.
– Jól áll – mért végig, én pedig közelebb húzódtam hozzá, és hálás mosollyal adtam egy puszit a szájára.
_________________________
Sziasztok! 💞
Új rész, köszönöm, hogy elolvastátok.60k olvasó. Nincsenek szavaim, nagyon-nagyon köszönöm 🤍
következőt a jövő héten hozom :)
ddorcii <3
ESTÁS LEYENDO
Több mint barátság
Romance.· 𝙬𝙚 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙗𝙚 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙗𝙪𝙩 𝙄'𝙙 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙤 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙥𝙧𝙚𝙩𝙚𝙣𝙙 ·. Delilah Blaine és Noah Clark óvodás koruk óta barátok, sok időt töltenek együtt, és úgy tűnik, mindig megtalálják a közös hangot. Azonban az idei tanévben va...