𝐭𝐡𝐢𝐫𝐭𝐲-𝐧𝐢𝐧𝐞

3.8K 137 4
                                    

∘✩ 39 ✩∘

– Öhm... – motyogta Noah lassan, mire anyu gyorsan közbevágott.

– Mármint tudom, hogy barátok vagytok meg minden, de közben a kapcsolatotokat látva... nem is tudom. Nekem nem úgy tűnik, hogy csak azok lennétek – magyarázkodott.

– Te jó ég, anyu – sétáltam le a lépcsőn, mert már nem bírtam a kérdezősködést, és éreztem, hogy Noah-nak is tiszta kellemetlen ez az egész szitu. – Hagyd már szegényt.

– Delilah? – kapta felém a fejét anyu zavartan. – Azt hittem, alszol.

– Már nem vagyok álmos – legyintettem hanyagul, mert valahogy kiment a fáradtság belőlem. – Miért vallatod Noah-t?

– Csak beszélgetünk – vágta rá gyorsan anyu, és Noah felé pillantott, a helyeselését várva, mire ő észbe kapva bólintott.

– Nincs semmi, Del – nyugtatott. – Néhány szót váltottunk.

– Amúgy, kisasszony – tette csípőre a kezét anyu –, egész végig hallgatóztál?

– Nem – ellenkeztem azonnal. – Csak azt hallottam, amit utoljára kérdeztél. És csak úgy közlöm veled – emeltem fel a mutatóujjamat, szigorú pillantásokat vetve az anyámra –, hogy ilyet nem illik kérdezni. De, egyébként... – haraptam el a mondatot készakarva, és egy aprót kacsintottam, mire anyu mindentudóan bólintott, és egyáltalán nem tűnt úgy, mint aki meglepődött volna. Lehet, hogy shippelt minket. Klassz.

– Menj fel a szobádba, Delilah – szólt rám anyu. – És most már maradj is ott – tette hozzá, mire csak rávigyorogtam, és felmentem a lépcsőn. Természetesen, jó tinédzserhez méltón nem fogadtam szót anyunak, mert érdekelt, mit akar még ezen kívül Noah-tól, így a folyosón végigvonulva ügyeltem rá, hogy hangosan lenyomjam a szobaajtóm kilincsét, majd ugyanazzal a mozdulattal vissza is csuktam, mintha belülről tenném meg ezt. A valóságban azonban végig egy helyben, a szobám előtt álltam.

Lábujjhegyen lépegetve mentem vissza a lépcsőhöz, hogy ne mulasszak el egy szót sem a beszélgetésből.

– Szóval, akkor te és Delilah? – hallottam anyu hangját, mire a szememet forgatva fontam keresztbe a karom. Hihetetlen, hogy képtelen leszállni a témáról.

– Igen, valahogy úgy – helyeselt Noah, én pedig elmosolyodtam a szavai hallatán. – De nem akarom, hogy emiatt konfliktus legyen köztünk. Szóval, ha...

– Noah – nyugtatta anyu –, ne csináld ezt. Látom, milyen kapcsolat alakult ki köztetek az elmúlt évek alatt, és őszintén elmondhatom, nagyon örülök neki, hogy Delilah-t boldognak látom. Ez főként a te érdemed. Így áldásom rátok, tényleg. – Önkéntelenül is könnyek szöktek a szemembe, és miközben leültem a földre, gyorsan letöröltem őket.

– Köszönjük.

– Egy valamit viszont mondanék még ezzel kapcsolatban – szólalt meg egy kis idő után anyu. – Nem szeretném olyan állapotban látni, mint a Logannel való szakítás után. Nagyon összetört. Nem akarom, hogy ez újra megismétlődjön. – Érződött az aggódás a hangjából, mikor felidézte azt az időszakot, amikor a leginkább magam alatt voltam. Soha nem gondoltam volna, hogy anyut is ilyen keményen érintette.

– Hidd el, egyáltalán nem ez a szándékom. Sőt. Vigyázni fogok Delre, ahogy mindig is tettem. De már képtelen voltam tovább titkolni az érzéseimet – magyarázta Noah, én pedig vadul kalapáló szívvel hallgattam.

– Nem is kell. Delilah szeret veled lenni, mindig jókedvűen mesél rólad, és hallom, ahogy nevet, ha együtt vagytok. Nem tiltalak el titeket egymástól, isten ments, hiszen látom, milyen fontosak vagytok a másiknak – felelte anyu.

– Ezt örömmel hallom – mosolyodott el.

– Van még valami – szólt közbe anyu, mire csak megcsóváltam a fejem. Mit akarhat még? – Egyetlen egy dolgot kérnék, Noah. Szeresd őt, ahogy az apjának kellett volna. Én nem tudom megadni neki ugyanazt a szeretet, amit egy fiú, egy férfi. Ezért kérem ezt tőled. Mert megérdemli, hogy szeressék – csuklott el a hangja, én pedig nem bírtam tovább, és a plafon felé bámulva éreztem, hogy az arcomon végiggördül egy könnycsepp, amit több másik követett.

Hihetetlenül megérintettek anyu szavai, egyszerűen képtelen voltam kifejezni, mennyire.

A nagy elérzékenyülésem közepette alig hallottam, mit válaszol Noah, vagy hogy reagál-e rá egyáltalán.

– Pontosan ez a célom.

_________________________

Sziasztok! 💞
Új hét, új rész, remélem, tetszett nektek. Köszönöm, hogy továbbra is olvassátok a sztorit (nagyon sokat jelent 🤍).

következő rész a jövő héten :)

ddorcii <3

Több mint barátságWhere stories live. Discover now