∘✩ 10 ✩∘
Szombaton egész nap izgultam, végig volt a gyomromban ilyen szorító érzés, majd öt körül elkészültem (kivasaltam az egyébként enyhén hullámos hajam, mert Logan említette, hogy így jobb, meg egy kicsit sminkeltem is), felvettem egy fekete leggingset és egy világoskék pulcsit, aztán a telefonommal a kezemben lesiettem a lépcsőn. Miután felvettem a cipőm, kabátom és a zsebembe süllyesztettem a lakáskulcsom, kiléptem az ajtón. Tíz perc alatt Logannél voltam, majd egy nagy levegőt véve, megnyomtam a csengőt. Szinte azonnal kinyitotta, és még a kapuban megcsókolt, majd beléptünk a lakásba. Levettem a cipőm, kabátom, majd Logan bekísért a nappaliba. Leültem a kanapéra, és körbenéztem. A nappali viszonylag nagy helyiség volt, kandallóval, tévével, két, a falnál magasodó könyvespolccal, egy széles sötétkék kanapéval és két fotellel.
Logan időközben visszatért a konyhából, két pohár üdítővel és egy csomag sós rágcsálnivalóval. Mindent lepakolt a kisasztalra, majd leült mellém a kanapéra, és a combomra simította a kezét.
Kicsit zavartan, az idegen helytől megszeppenve néztem rá, mire elmosolyodott, és az arcomat megfogva megcsókolt. Azonnal viszonoztam a csókját, és két karommal átfontam a nyakát, mire ő végighúzta a kezét a derekamon, és csípőmnél megragadva felemelt, és az ölébe ültetett. Beletúrtam a tarkóján a hajába, ő pedig a kezét lejjebb csúsztatta a derekamon, le a csípőmön, és már a combomat simította. Majd keze feljebb vándorolt, becsúszott a pulcsim alá, és a derekamat simogatta. Megborzongtam érintésétől, de nem tiltakoztam ellene, hanem elakadó lélegzettel csókoltam tovább, végigsimítva az arcán, majd mikor már nem kaptam levegőt, csukott szemmel elhúzódtam.– Delilah – suttogta a nevem, mire a szemébe néztem. – Szeretlek – mondta ki, amit erősen kalapáló szívvel vettem tudomásul.
– Én is szeretlek – suttogtam lesütve a szemem, mire óvatos mosollyal a szája sarkában bólintott.
– Szeretném – nyögte.
– Mi? – hőköltem hátra összezavarodottan.
– Tudod. Szeretném elvenni a szüzességedet. – Már egy ideje rájött, hogy még szűz vagyok, pedig nem mondtam el neki, állítólag magától jött rá, mivel elvileg én olyan ,,ártatlan kislány"-nak tűnök, biztos nem csináltam még semmivel. Ami igaz is, viszont ezt soha nem hangoztattam, mert az én koromban ezt kicsit cikinek érzem, pedig elvégre még nem is vagyok olyan idős (17 leszek májusban).
– Logan – szálltam ki az öléből, és megigazítottam a pulcsim –, én erre még nem állok készen. Hiszen még csak egy hónapja vagyunk együtt.
– Már egy hónapja járunk, és én ezt fontosnak tartom. Így ismerjük meg igazán egymást – érvelt, mire megráztam a fejem.
– Nem, még ráér. Még nem érzem úgy, hogy itt az ideje.
– Én viszont már igen – emelte fel a hangját, mire kicsit messzebb húzódtam tőle. – Itt vagyunk, egyedül, csak miénk a ház ma estére, hülyeség lenne kihagyni az alkalmat.
– Nem – ellenkeztem –, én nem szeretném ezt. Ráér az még.
– De nekem nem. Nekem ez fontos, értsd meg. Ha szeretsz, beleegyezel – mondta ki azt a mondatot, amitől elszakadt nálam a cérna.
– Igen, szeretlek. De vannak elveim, amikhez tartom is magam. Nem állok erre még készen, és ha szeretsz – ismételtem ugyanazt, amit ő is mondott –, ha szeretsz, képes vagy várni – álltam fel a kanapéról, és elindultam kifelé.
– Jól van, Delilah, most megúszod. De legközelebb megbaszlak, bármit is mondasz – kiáltotta utánam, mire igyekeztem úgy tenni, mintha nem hallottam volna, és az előszobában felöltözve kiléptem az ajtón, kicsit erősebben csukva be magam után, mint ahogy terveztem.
Gyorsan siettem végig a sötét utcákon, majd a házunkhoz érve berontottam az ajtón, és már az előszobában összeroskadva sírni kezdtem.
– Delilah? – lépett a helységbe anyu csodálkozva, majd amikor meglátott a földön sírni, azonnal odalépett mellém, és átölelt. – Mi történt?
Csak megráztam a fejem, jelezve, hogy nem akarok róla beszélni, és anyu vállára hajtottam a fejem, úgy sírtam tovább.
_________________________
Sziasztok! 💞
Mivel hála az égnek túl vagyok a felvételiken, több időm lesz írni, így lehet, hogy heti két/három részt is fogok tudni hozni mostantól.
Egyébként köszönöm, hogy elolvastátok ezt a fejezetet is, remélem, eddig tetszik a történet.következő rész nemsokára :)
ddorcii <3
YOU ARE READING
Több mint barátság
Romance.· 𝙬𝙚 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙗𝙚 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙗𝙪𝙩 𝙄'𝙙 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙤 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙥𝙧𝙚𝙩𝙚𝙣𝙙 ·. Delilah Blaine és Noah Clark óvodás koruk óta barátok, sok időt töltenek együtt, és úgy tűnik, mindig megtalálják a közös hangot. Azonban az idei tanévben va...