∘✩ 6 ✩∘
Most már hivatalosan is véget ért Ivyvel a barátságunk, konkrétan letiltott, amikor megtudta, hogy Logannel moziba megyek. Pedig már elvileg lemondott róla. Én megpróbáltam megnyugtatni, meg mondtam neki, hogy lemondom (nem gondoltam volna, hogy ilyen hevesen fog reagálni), de nem válaszolt.
Noah délelőtt a suliban megkérdezte, mi miatt vagyok ennyire letört, ezért el kellett mondanom az egész sztorit Logannel és Ivyvel kapcsolatban. Kicsit féltem, mit fog mondani a randimra Logannel, de úgy tűnt, normálisan fogadja, szóval emiatt megnyugodtam.
Először kiválasztottam a ruhámat, amin igaz, hogy sokat gondolkodtam, de végül egy sima farmer-top-pulcsi kombó mellett döntöttem, mondván, ez csak mozi, felesleges kiöltöznöm.
Aztán leültem, hogy megcsináljam a sminkem. Nem akartam valami vad eredményt, ezért igyekeztem elérni a természetes hatást. Kentem egy kis alapozót a szemem alá, majd pirosítót, végül az egészet púderrel fixáltam le. Tettem fel szempillaspirált, csillogó szájfényt, és már készen is voltam.
A kis hátizsákomba beleraktam a pénztárcám, telefonom, egy csomag zsepit, majd leszaladtam a lépcsőn a konyhába, hogy igyak egy pohár vizet. Az óra háromnegyed négyet mutatott, így volt még nagyjából 15-20 percem az indulásig. A nappaliban a kanapéra ülve nyomkodtam egy kicsit a telefonomat, majd a térdemen dobolva vártam, hogy teljen az idő.
Logan azt írta, hogy négy után egy kicsivel jön értem, mert 10-15 perc, míg busszal eljutunk a plázába, plusz még kell venni a kaját (jegyünk már van), szóval nem akartunk elkésni a filmről (ami elvileg valami horror, Logan választotta, így nekem fogalmam sincs, és amúgy sem vagyok otthon ezen a téren).
Amikor négyet ütött az óra, felvettem a cipőmet, majd bezártam a lakást, és a kapu előtt állva, a táskámba dobva a kulcsom néztem körül az utcán. Logan pár perc múlva megjelent, így elindultunk a mozi felé. Odafelé úton beszélgettünk, ismerkedtünk, a családomról és rólam is kérdezett ilyen alapvető dolgokat, hogy jobban megismerjem, aztán ő is mesélt magáról. Megtudtam, hogy elváltak a szülei, és az apjával lakik, akinek minden héten más barátnője van. Ezenkívül pedig van egy bátyja, de ő már külön él, hiszen jóval idősebb Logantől.
A mozihoz érve megmutattuk a jegyeket, aztán beálltunk a büfé sorába, hogy vegyünk valami nasit. Én popcornt és egy kis kólát kértem, Logan pedig nachost sajtszósszal és szintén kólát. A film kezdetéig még volt néhány perc, ezért Logan bement a kajával a terembe, én pedig gyorsan elsiettem a mosdóba, eredetileg azzal a szándékkal, hogy beszámolok az eddig történtekről Ivynek, csak aztán rájöttem, hogy hallani sem akar rólam, úgyhogy erről a tervemről letettem. Noah-val meg úgy voltam, hogy majd elmondom neki a mozi után, mi volt (ha egyáltalán érdekli), őt fölösleges ötpercenként zargatnom.
Miután megmostam a kezem és megigazítottam a hajam, visszamentem a terembe, és leültem Logan mellé. Már mentek a reklámok, így kényelmesen hátradőlve kezembe vettem a popcornt, és enni kezdtem. Láttam, hogy Logan az elsötétített teremben felém fordul, mire a szemébe néztem, és rámosolyogtam. Visszamosolygott, és a combomra rakta a kezét, mire elfojtott lélegzettel meredtem előre a vászonra, és megpróbáltam a figyelni a filmre, ami elég nehéz volt, tekintve, hogy Logan keze egész végig a combomon volt. Egyszer sem vette el onnan.
________________________
Sziasztok! 💞
Remélem, tetszett nektek ez a rész is, köszönöm, hogy elolvastátok.következő részt a jövő héten hozok :)
ddorcii <3
YOU ARE READING
Több mint barátság
Romance.· 𝙬𝙚 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙗𝙚 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙗𝙪𝙩 𝙄'𝙙 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙤 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙥𝙧𝙚𝙩𝙚𝙣𝙙 ·. Delilah Blaine és Noah Clark óvodás koruk óta barátok, sok időt töltenek együtt, és úgy tűnik, mindig megtalálják a közös hangot. Azonban az idei tanévben va...