𝐧𝐢𝐧𝐞

4.9K 122 2
                                    

∘✩ 9 ✩∘

Valami mindenképp történt az elmúlt hetekben, mert Noah-val jelentősen megromlott a kapcsolatom. Régebben naponta beszéltünk a sulin kívül is, programokat csináltunk vagy csak lógtunk, a lényeg, hogy rengeteg időt töltöttünk együtt, most meg semmi. Suliban a szünetekben váltunk pár szót, de ez az összes, amit kommunikálunk. Nem ír vagy hív, és mikor én írok rá, tisztán levehető az üzeneteiből, hogy nem akar velem beszélni, mert olyan semmilyen válaszokat ad, és órákig tart, mire visszaír.

Ivyvel sem jobb a helyzet. Megszakított velem minden kapcsolatot, és újabban Haleyvel lóg, aki úgymond ,,az osztály ribanca", és köztudott, hogy utál engem már évek óta, igazából fogalmam sincs, miért.

Tehát Ivy vele lóg, általában a lányvécében sugdolóznak, és ellenséges pillantásokkal méregetnek, de igyekszem nem tudomást venni róla.

Őszintén, az első napokban, amikor Ivy és én hivatalosan is véget vetettünk a barátságunknak, sírtam vagy egy órát. Ivy a barátnőm a gimi eleje óta, vagyis már három éve, és az elmúlt években, bár nem mindig ment zökkenőmentesen a barátságunk, azért kitartottunk egymás mellett. És nem, nem akarom beállítani, hogy Ivy lenne hibás ebben a szituációban, mert úgy érzem, hogy nem kellett volna azt csinálnom, amit. Vagyis összejönnöm Logannel, akit Ivy crush-olt. Elvégre milyen lány jön össze a barátnője szerelmével? És igen, rengetegszer gondoltam rá, hogy megmondom Logannel, nem akarok vele járni, mert tiszteletlennek érzem ezt Ivyvel szemben. De soha nem tettem. Hogy miért? Magam sem tudom. Talán azért, mert jólesett az egómnak, hogy valakinek bejövök. Hogy valaki szebbnek tart Ivynél, mert ezt a szerepet mindig is ő töltötte be a barátságunkban. Vagy mert nem is igazán akartam Ivyvel kibékülni. Igaz, hiányzik meg minden, de azért volt néhány dolog, ami zavart vele kapcsolatban. Például, hogy nem nagyon érdekelte, mi van velem. Általában Loganről áradozott, meg magáról beszélt, én pedig hallgattam, és csak ritkán jutottam szóhoz. Ami nem is nagyon baj, mert nem szeretek sokat beszélni, viszont nagyon egyoldalúnak éreztem az egész barátságot, mintha én csak azért lennék, hogy meghallgassam őt, tanácsot adjak, bólogassak, helyeseljek.

Noah-val nem emlékszem, hogy lett volna ilyen, ő valahogy mindig is figyelt rám, törődött velem, kicsit úgy viselkedett, mintha a bátyám lenne. Ezért az, hogy vele is megromlott a kapcsolatom, ezerszer jobban zavar, mint Ivyvel. És a legrosszabb az egészben az az, hogy fogalmam sincs, mit csináltam, ami miatt ilyen távolságtartó. Próbáltam már kiengesztelni, hátha valamivel megbántottam, de semmi. Most már meg sem ölel, ha találkozunk, ami eszméletlenül bánt, mert úgy tesz, mintha undorodna tőlem. Emlékszem, egyszer, nem sokkal az után, hogy Logannel összejöttünk megölelt, és valami olyasmit motyogott, hogy nem jó az illatom vagy valami ilyesmi. Úgy emlékszem, legalábbis az rémlik, hogy Logan pulcsijában voltam akkor, gondolom, érezte rajtam vagy nem tudom, és zavarta őt.

Logant említve, vele jól megvagyunk, már kicsivel több, mint egy hónapja járunk, hiszen szeptember végén jöttünk össze, és már november van. A hónapfordulónkon cukrászdába mentünk, és egy-egy süti mellett (én tiramisut ettem, Logan pedig cheesecake-et) beszélgettünk, most már sokkal felszabadultabban, mint az első alkalommal. Logan a haverjairól beszélt, arról, hogy mióta kosarazik, hogy hova jár bulizni, mi a kedvenc piája meg ilyen tipikus fiús témák. Én említettem neki Noah-t (leszögeztem, hogy már ezer éve barátok vagyunk, mert láttam, hogy összeráncolta a homlokát a fiúnév hallatán), a táncolást, hogy mennyire szeretek festeni (ezt egyébként már akkor is látta, mikor nálunk volt, mert a házunkban van egy halom festmény, amit én készítettem), meg olyan dolgokat, mint hogy félek a pókoktól, és hogy a kedvenc ételem a spagetti. Igen, ezeket is meg kellett említenem, mert hozzám tartoznak, a ,,random dolgok Delilah-ról" listát bővítik.

Miután megettük a sütit, hazasétáltunk. Logan említette, hogy az apja nem lesz otthon a hétvégén, ezért átmehetek, ha akarok, sőt akár ott is aludhatok. Úgy voltam vele, hogy aludni biztos nem alszom ott (mikor Logan rákérdezett, hogy miért nem, gyorsan rávágtam, hogy anyu nem engedné meg), de abba beleegyeztem, hogy szombaton átmegyek, és akkor együtt töltenénk az estét.

Miután elbúcsúztunk egymástól a kapuban, bementem a lakásba, és a konyhában megemlítettem anyunak, hogy másnap átmennék Loganhez. Anyu csodálkozva fogadta a hírt, és már épp azon volt, hogy megtiltsa, mire leszögeztem, hogy nem fogok ott aludni, és amúgy is  csak egy hónapja járunk, még nem tervezzük ,,azt". Anyu végül beleegyezett, mondván, bízik bennem, és ne adjak okot az ellenkezőjére, mire bólintottam, aztán megvacsoráztunk, majd a szobámban töltöttem az este további részét.

_________________________

Sziasztok! 💞
Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a részt, igyekeztem most kicsit hosszabbat hozni. Remélem, tetszett.

következő rész a jövő héten :)

ddorcii <3

Több mint barátságWhere stories live. Discover now