𝐭𝐰𝐞𝐧𝐭𝐲-𝐭𝐰𝐨

4.6K 132 8
                                    

∘✩ 22 ✩∘

Másnap már rendesen kellett suliba mennem, nem maradhattam otthon sajnos. Reggel, miután gyorsan elkészültem, kikönyörögtem anyutól egy igazolást a tegnapot illetően, aki bár a szemét forgatva, de írt egyet szerencsére, miután megígértette velem, hogy többet nem lógok el csak úgy.

Jó kislány-módra bólogattam, majd miután megírta a kis papírt, adtam neki egy puszit, és már indultam is a suliba.

Rögtön kémiával kezdtük a napot (bleh), a tanárnő táblánál magyarázott, mi meg szorgosan jegyzeteltünk. Többé-kevésbé.

Én még írtam, amikor Noah már befejezte, és bökdösni kezdte a hátamat a tollával.

– Hé, Del.

– Várj egy kicsit, mindjárt befejezem – szóltam neki, de nem hagyott békén.

Addig piszkált a tollával, amíg idegesen hátra nem fordultam, és egyszerűen kivettem a kezéből.

– Add vissza – nyúlt felém azonnal, és megpróbálta visszavenni.

– Nem – szorítottam meg erősebben, és megpróbáltam kitérni a keze elől.

– Del, na már – kérlelt, mire vigyorogva megráztam a fejem.

– Nem.

– Nem? – kérdezett vissza.

– Nem – vágtam rá kajánul.

– Oké – felelte, és úgy tűnt, belenyugodott, hogy nem kapja vissza a tollat, mert visszaült a helyére.

Egy elégedett, amolyan ,,végre nyertem vele szemben" mosollyal fordultam előre, mikor hirtelen előrehajolt, és ujjaival kétoldalt megbökte a derekam. Ösztönösen magam mellé rántottam a karom, és halkan felsikkantottam, mire az egész osztály felénk fordult. Noah nem törődve velük, elégedett mosollyal vette vissza a tollat, majd mikor félig hátrafordultam, hogy utána kapjak, felemelte a kezét, és ismét a derekamhoz nyúlt.

– Ne, ne – kérleltem nevetve, megpróbálva eltolni a kezét, mire elmosolyodott, és lassan elhúzódott.

Megnyugodva fordultam vissza, majd a tanárnőre néztem, aki megbotránkozva figyelt minket.

– Elnézést – intettem neki, és újra a füzetembe mélyedtem.

– Tehát, miután befejeztétek az órára egyáltalán nem illő viselkedést, hozzátok ki a füzeteteket – szólított fel minket szigorúan. – Csak hogy lássam, mennyire figyeltek a tananyagra – tette hozzá megigazítva a szemüvegét, mire sóhajtva felálltam, és kisétáltam az asztalához.

– Elnézést, tanárnő, nem tudtam mindent leírni – hebegtem, az asztalra téve a füzetet, mire ő föléhajolt, és átnézte.

– Hiányos, ahogy gondoltam – bólintott. – Hétfőn a kisasszony lesz az, aki egy szép, húszperces felelés keretében összefoglalja, mit is tanultunk az elmúlt órákon – nézett rám szúrósan, majd a kezembe nyomta a füzetet, és intett, hogy menjek vissza a padomhoz.

Noah füzetét is átnézte, de az övé rendben volt (ez érthető, hiszen gyorsabban ír, mint én, bár az övé inkább macskakaparás, mint írás).

Szünetben aztán bosszúsan fordultam hátra Noah-hoz, eredetileg azzal a szándékkal, hogy letolom, amiért miatta fog kellenem felelni, de miután azzal a szép sötétkék szemeivel rám nézett, csak megráztam a fejem, és hitetlenül elnevettem magam.

– Rohadj meg – kívántam neki mosolyogva szépeket, mire csak felröhögött.

– Valld be, hogy élvezted – vigyorgott rám, mire egy ,,kikérem magamnak" tekintettel meredtem rá.

– Na persze – bólogattam. – Miattad fog kellenem egész hétvégén tanulni azt a hülye kémiát – néztem rá szúrós tekintettel.

– Kapsz érte vigaszdíjt – alkudozott, mire elnevettem magam és a mellkasom előtt keresztbe fontam a karjaim.

– Tényleg? És mit?

– Meglepetés – kacsintott rám, mikor megszólalt a csengő.

– Uramisten, milyen óránk van? – kaptam a szám elé a kezem, Noah pedig a falra felakasztott órarendre pillantott.

– Torna.

– Jaj már – sóhajtottam kimerülten.

Nem szeretem a tornát, függetlenül attól, hogy a mozgással semmi bajom (elvégre táncolok), viszont tornán általában hülyeségeket csinálunk, pl. egész órás futás jegyre (!), amit gyűlölök.

Na mindegy, az osztályból kilépve Noah-val a szekrényünkhöz sétáltunk, kivettük a tornacuccunkat, és beszélgetve elindultunk átöltözni.

_________________________

Sziasztok! 💞
Itt is lennék egy újabb résszel, remélem, tetszett nektek. Köszönöm, hogy végigolvastátok.

Egyébként, nem tudom, hogy észrevettétek-e, de új borítót csináltam, nekem ez talán jobban tetszik, mint az előző. Ti mit gondoltok róla?

következő rész hamarosan jön :)

ddorcii <3

Több mint barátságWhere stories live. Discover now