∘✩ 21 ✩∘
Másnap reggel, mikor lementem reggelizni, Noah már a konyhaasztalnál ült, előtte egy tányér palacsintával. Anyu a konyhapultnak dőlve beszélgetett vele.
Lesétáltam a lépcsőn, és beléptem a helyiségbe.
– Jó reggelt – köszöntem, és leültem az asztalhoz.
– Hogy aludtál? – kérdezte anyu, lerakva elém is egy tányér palacsintát.
– Jól – bólintottam. Az éjszakai görcsök már teljesen elmúltak, így az éjjel további részét nyugodtan átaludtam. – Nagyon jól – néztem Noah-ra, aki mosolyogva figyelt.
– Öhm... mi?? – meredt rám anyu, mire elnevettem magam.
– Nem, semmi olyasmi nem történt – intettem a kezemmel, miközben a villámmal levágtam egy darabot a palacsintámból, és számba téve rágni kezdtem. – Természetesen – tettem hozzá, jelezve, hogy hogyan mer ilyet feltételezni rólunk. – Rendbe hoztunk a dolgokat, szóval most minden szuper – meséltem.
– Noah is említette – biccentett anyu. – Már épp ideje volt. Amúgy tegnap mikor jöttetek haza?
– Tizenegy körül – vallottam be. – Autóval – hajtottam le a fejem, mert tudtam, hogy ezen anyu ki fog borulni.
– Autóval? – döbbent le, mire csak bólintottam. – De hát... hogyan? Egyikőtöknek sincs még jogosítványa.
– Anyu, kb. 5 perc az út – próbáltam nyugtatni –, és Noah már elkezdte a jogsit, szóval egy kicsit tud vezetni. Lassan ment, és csak ezekben a kis mellékutcákban voltunk – soroltam fel az ellenérveket.
– Oké, de akkor is... – tiltakozott anyu. – Bármi történhetett volna.
– De nem történt, még élünk – próbáltam elviccelni a dolgot, mire csak szúrósan nézett rám.
– Ilyet ne is mondj – ráncolta össze a szemöldökét szigorú tekintettel. – Többet ne forduljon elő – nézett mélyen a szemembe, mire gyorsan bólintottam.
– Nem fog – ígérte meg Noah is komoly arccal, anyu pedig lezártnak tekintve a témát, mosogatni kezdte a koszos edényeket.
Komótosan megreggeliztünk, majd felvonultunk a szobámba, és a délelőtt további részét filmnézéssel töltöttük. Valami Marvel. Nem tudom, nem nagyon figyeltem.
Ebéd után Noah hazament, én pedig ráírtam egyik osztálytársamra (Mia), hogy elkérjem a leckét meg amit a suliban vettek. Nem volt sok dolog szerencsére, így miután leírtam a dolgokat és tanultam egy keveset, az ölembe vettem a laptopom, és elindítva a Netflixet kényelmesen hátradőltem az ágyamon. Egy jó film vagy sorozat a kényelmes párnákon feküdve. Tökéletes program.
_________________________
Sziasztok! 💞
Most csak ilyen rövid részt tudtam hozni, nincs sok időm írni, mert minden nap témazárókra tanulok sajnos, de ettől függetlenül nem akartalak fejezet nélkül hagyni titeket.
Remélem, azért tetszett, és köszönöm, hogy még mindig olvassátok (sokat jelent).következő rész nemsokára :)
ddorcii <3
YOU ARE READING
Több mint barátság
Romance.· 𝙬𝙚 𝙘𝙖𝙣'𝙩 𝙗𝙚 𝙛𝙧𝙞𝙚𝙣𝙙𝙨 𝙗𝙪𝙩 𝙄'𝙙 𝙡𝙞𝙠𝙚 𝙩𝙤 𝙟𝙪𝙨𝙩 𝙥𝙧𝙚𝙩𝙚𝙣𝙙 ·. Delilah Blaine és Noah Clark óvodás koruk óta barátok, sok időt töltenek együtt, és úgy tűnik, mindig megtalálják a közös hangot. Azonban az idei tanévben va...