𝐭𝐡𝐢𝐫𝐭𝐲

4.4K 142 4
                                    

∘✩ 30 ✩∘

Sajnos január elején véget ért a téli szünet, újra vissza kellett térni a korán keléshez és a délutáni tanuláshoz. A tanárok nem nagyon vették figyelembe, hogy semmi kedvünk a sulihoz, dolgozatokat írattak, feleltettek, a jegyeket próbálták lezárni, tekintve, hogy az első szemeszternek mindjárt vége.

Az elmúlt időben pont emiatt rengeteget tanultam, alaposan készültem az órákra, mert tudtam, hogy anyunak fontosak a jó jegyek, és meg akartam neki mutatni, hogy képes vagyok kitűnő lenni.

Ezért ezek a hetek nagyon stresszesek voltak nekem, ráadásul későn jártam aludni, mert még éjjel is a leckékkel szenvedtem, aztán ott volt a tánc is, amiből a hétvégi fellépések miatt órákat próbáltunk naponta, így fizikailag is nagyon kimerült voltam, nemcsak mentálisan.

Viszont a rengeteg tanulásnak hála sikerült jól megírnom a lezáró teszteket, és mindenen átmentem, így hivatalosan is elkezdtem a második szemesztert juniorként.

Noah-val az utóbbi hetekben nem sok időt töltöttem, tekintve, hogy hihetetlenül túl voltam terhelve, és tudtam, hogy ő is sokat foglalkozik a jegyeinek kijavításával.

Tehát ennek az időszaknak a középpontjában főleg a gimi állt, és most, hogy túl vagyok rajta, végre fellélegezhetek, és élvezhetem a dolgokat.

A második szemesztert rögtön egy új diák bemutatásával kezdte az osztályfőnökünk.
Clara Allen világosbarna hajú és nagy, barna szemű lány volt, aki félénken állt Mrs. Brown mellett, amíg a tanárnő beszélt.

– Clara nemrég költözött ide a családjával, és mostantól a mi osztályunkba fog járni. Mivel még új, szeretnék megkérni valakit, hogy segítse az első hetekben, amíg bele nem rázkódik az iskolai rendszerbe – magyarázta, majd mivel senki sem jelentkezett, megakadt a tekintete rajtam. – Delilah, vállalnád? – nézett rám kérlelően. – Az lenne a feladatod, hogy megmutatod Clarának az iskolát, mit hol talál, illetve segítesz felzárkózni neki a tantárgyakból. És mivel úgyis egyedül ülsz, Clara lehetne a padtársad, így könnyebb lenne neked segíteni őt – utalt arra, hogy a balhénk óta Ivy Haileyvel ül.

Mrs. Brown a beleegyezésemet várva nézett rám, csakúgy mint az osztály nagy része, így válaszolnom kellett.

– Rendben, elvállalom – egyeztem bele, és óvatos mosolyt küldtem Clara felé.

– Remek – lelkesedett az osztályfőnök. – Akkor, Clara – pillantott a lányra –, mostantól Delilah mellett fogsz ülni.

Clara az osztálytársaim tekintetétől kísérve sétált hátra a padomhoz, és kihúzva a széket leült mellém.

– Szuper, tehát ha ezzel megvagyunk, nem is zavarok tovább – tette fel a kezét szabadkozva Mrs. Brown, mivel éppen biológián ültünk, amikor betoppant.

Bocsánatkérő pillantással sietett ki a teremből,
és folytatódhatott az óra.

A szünetben elpakoltam a táskámba, majd Clara felé fordultam.

– Szia – köszöntöttem, eszembe jutva, hogy ezt még nem tettem meg.

– Szia – mosolyodott el, a haját a füle mögé tűrve.

– A kövi óra angol, az itt lesz a teremben – pillantottam az órarendre, ami a falon lógott. – Kaptál már tankönyveket, igaz?

– Igen – bólintott, táskájából elővéve a felszerelést. – Megnézhetem a füzeted? – kérdezte, mire odanyújtottam neki.

Átlapozgatta, majd amikor úgy tűnt, minden rendben van, visszaadta.

– Köszi, azt hiszem, minden megvan.

– Hé, Del – bökte meg a vállam Noah, mire hátrafordultam.

– Mi az?

– Volt lecke? – érdeklődött, mire megráztam a fejem.

– Nem.

– Oké – biccentett, majd miután észrevette, hogy Clara érdeklődve figyeli, bemutatkozott.

– Noah.

Clara csak bólintott, majd gyorsan előrefordult.

Furcsán néztünk össze Noah-val, majd óvatosan megkocogtattam Clara vállát.

– Minden oké?

– Aha – felelte, majd hirtelen felpattant, és megragadta a karom. – Meg tudnád mutatni, merre van a mosdó?

– Öhm, persze. Kimész, és rögtön balra – magyaráztam.

– Mármint megmutatni – ismételte nyomatékosan, mire észbe kaptam, hogy beszélni akar velem. Négyszemközt.

– Oké – bólintottam. – Gyere – indultam meg, Clara pedig követett.

_________________________

Sziasztok! 💕
Újabb rész, remélem, tetszett. Köszönöm, hogy elolvastátok.

következő a jövő héten :)

ddorcii <3

Több mint barátságWhere stories live. Discover now